Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Fikk 1.gavepakken fra Liberoklubben i går og den fra Apoteket. Virkelig å anbefalle! Helt gratis og masse fint til både baby og mor. Helt gratis!
--niffi-- Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hva er egentlig i gavepakkene, da? Jeg er litt skeptisk til å få masse reklame og sånt om jeg melder meg på dem, men det er jo kjekt med gratis-ting, da
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 På nettsidene står det følgende: LIBERO: Fødselspakken kan for eksempel inneholde følgende varer: 1 liten bleiepakke med fem Newborn og ni Mini En plakat om babymassasje Prøver på Natusan 1 pakke Tena Mini Magic En leke til babyen Tørrklut fra Libero Tilbud på barneulykkesforsikring fra Codan APOTEK1: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet_og_amming/gratis_babypakke Apotekets Babypakke inneholder bl.a. disse vareprøver: • 12 stk. Pampers New Baby bleier • Always Ultra Normal + • Mam Science smokk • Fisher Price rangle • Bok fra Sandvik • Sebamed vaskeservietter • En tube Zendium første tann 15 ml • Neutral dusjgele 30 ml Vær oppmerksom på at innholdet kan variere. Også kan man også få gratis bleiebøtte på Reflex: http://reflex.no/angelcare/
AnnHelenK Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Tok det lang tid før liberopakken kom?? Meldte meg inn i august og ikke sett noe ennå... Har termin 27 mars, kanskje de regner ut ifra den??
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 jeg fikk hentelappen på liberopakken ca 2 mnd før termin.
map79 Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Henta apotekpakken på løveapoteket i stavanger i dag, og her er hva den inneholdt: Fisher price matskål m. skje 6 pampers mini bleier 6 pampers newborn bleier 1 pekebok fra Go'boken Prøver på badeolje, showergel og tannkrem Gravid blad nr. 8 2007
allegodetingertre Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Hvordan får man pakken fra apoteket? Må den bestilles? Hvilke apotek gjelder det?
Aima Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Her er link til bestilling av apotekpakken. Den gjelder i alle apotekkjeder (Apotek1, Vitus Apotek, Alliance Apotek). På slutten av registreringen får du en kvittering som du kan skrive ut og ta med på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 jeg har hentet begge og jeg var "skuffet" over den fra apoteket. men den fra liber var kjempe fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå