Gå til innhold

Møkkalei denne ventetida....


dennismom

Anbefalte innlegg

Har tre uker igjen til termin i dag og jeg er møkkalei. Venter barn nummer to og med førstemann følte jeg meg aldri sånn. Har hatt et tøffere svangerskap denne gangen og er nok mye mer sliten, så det kan jo være grunnen. Alt er et ork og jeg har det rett og slett ikke bra... Noen andre som føler det sånn? Dessuten gruer jeg meg mye mer til denne fødselen enn med førstemann, så det går vel kanskje litt på psyken også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er enig ja... men vil ikke føde før termin, siden jeg da mister 3 uker permisjon, og må begynne igjen i desember i stedet for januar :) Men jeg gleder meg til å bli ferdig med sv.skapet ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal holde ut. Dog storebror på 16 holder meg veldig opptatt. Han har når hatt alle omgangsyker, influensaer og forkjølelser som har gått i barnehagen. Mye jobb med sykt barn. Tenker mye på fødselen jeg også og har panikk inn i mellom, men nå som jeg er så lei kjenner jeg at fødelysten øker litt. Er veldig redd for at det skal skje på et ugunstig tidspunkt, så vi ikke får plassert storebror og at jeg må dra alene uten far. Dessuten er det dette med være så sliten. Hvordan skal det gå under fødselen. Kondisjon og styrke ligger helt på bånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 3 uker igjen på mandag begynner og gruer meg litt jeg og jeg tenker skal jeg holle på sååååå lenge og er det like vondt går det fortere hehe masse tanker men det er jo verd tanken når du vet hva som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Vi er flere i samme båt:) Jeg har termin med andremann den 22.02. Håper virkelig ikke jeg går helt dit. Begynner å føle meg veldig klar nå jeg. Sover lite og dårlig om natten. Det river i bekkenet og noen ganger så kjennes det ut som om at gutten holder på å presse seg ut gjennom der nede.. Gruer meg også litt denne gangen. Det blir overlappet litt av at jeg begynner å bli så lei nå at jeg egentlig bare vil ha det overstått. Hadde en fin fødsel med førstemann, så det går sikkert bra denne gangen også. Smertene glemmer man jo fort etterpå også. Tenker at jeg brukte 5 gode timer sist, så jeg håper jeg kan forkorte litt på tiden denne gangen;) Hi hi! Mange håp her nå. Det får egentlig gå som det går, bare babyen er frisk:) Det er det viktigste!!

 

Vi får håpe det er vår tur snart:) Er jo litt godt og beroligende å tenke på at nå er babyen klar og at den kan fødes når som helst.

 

Lykke til til alle ventende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) håper jeg få gjort ferdig handelen i løpet av helgen mangler noen småting godt og få alt i hus så jeg kan konsentrere meg om hva som kommer til og kje merker jeg ikke er klar hehe for fødsel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, jeg hadde en sånn runde i helga som var. Trodde jeg hadde alt klart, men kom plutselig på noen småting som manglet, så nå tror jeg at jeg har alt klart. Har til og med pakket bag til meg selv, sønnen min og stesønnen min, tilfelle vi må komme oss fort avgårde når det endelig skal skje. Så da er det jo bare å gå her og vente på at det skal skje noe da =) Er ganske stolt av meg selv akkurat nå, for jeg er akkurat ferdig med å vaske badet og det var en prøvelse. Blir nok ikke vasket flere ganger av meg før jeg har født =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått beskjed av samboeren min fjorland i kjøleskapet hehe ler og att klærne til thea snart 3 år må ligge sett på badet syns det er heligt og tror han gleder seg til og være hjemme noen dager bare han og littla så kan di styre seg selv litt uten na mor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...