Gå til innhold

Hvem bor i Oslo eller Sandvika området?


Kyoto

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bor mellom Oslo og Sandvika og kunne tenke meg å bli kjent med andre blivende mødre. Når babyen kommer hadde det vært utrolig koselig, både for babyen og meg, å treffe andre mammaer med barn på samme alder. Hadde vært fint å kunne treffes for å gå på babykino, ta en trilletur sammen eller liknende. Er det noen flere der ute med liknende tanker?

 

Kyoto ( lærerinne med et pauseår som student)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg må si at jeg ble litt glad da jeg leste innlegget ditt. Har tenkt akkuat det samme selv, at dette ville vært veldig nyttig og ikke minst koslig.

Jeg er førstagangsfødene og bor på Blommenholm.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sheriff!

 

Jeg er ganske godt kjent på Blommenholm! Jeg bor på Eiksmarka. I nordmarka. ( Ikke så langt fra Røa).

 

Når har du termin? Terminkalkulatoren her på BIM sier at jeg har termin 7 september.

 

Når noen til har meldt seg her hadde det vært gøy å arrangere et treff i Oslo eller Sandvika. :-D

 

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

 

Jeg bor i Lillehagveien på Blommenholm.

 

I følge min lege så har jeg termin 6 september, så det vil vel si at vi har mer eller mindre samme dag ;-)

Har du tenkt noe på hvilket sykhus har du lyst å føde på?

 

Ellers hvordan er formen?

Jeg er i god form, kjenner at jeg kan være litt kvalm om morgene. men så lenge jeg tar det med ro og ikke stresser for å komme på jobb går det helt fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :-)

 

jeg bor i Oslo og jobber i Sandvika ;-) Bor på en liten 2roms nå og ser etter noe større. blir enten ny leilighet her i byen eller utover til bærum :)

Ble veldig glad da jeg leste innlegget ditt.. har også tenkt de samme tankene. Koselig å bli kjent med flere i samme situasjon og som venter barn ca samtidig.

 

Vi venter vår første. antatt termin er 23.09 - så jeg ligger litt etter dere, men likevel ganske så nærme da :-)

 

hvor gamle er dere? selv er jeg 24. samme er mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese at det er flere her inne som har termin nesten samtidig. Jeg er 28 år og har en sønn som da blir g i september. bor i oslo. Har termin 5 september. Syns det hadde vært veldig koselig å treffe noen i oslo og omegn for nettopp trille turer en kaffe, osv. klem til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenker å føde på rikshospitalet i oslo, har hørt så mye bra om det. Fler venner og bekjente som har født der. Har i allefall søkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Nå blei jeg også veldig glad. Jeg bor på Hosle i Bærum, og har bare bodd her siden juli -07, så jeg kjenner ikke mange her. Hadde vært kjempekoselig å bli kjent med flere i samme situasjon, som bor i nærheten. Jeg venter mitt første barn, og har termin 23.sept.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som sagt 29 ( også når barnet blir født) og kjæresten min er 33

( 34 når barnet blir født). Ingen av oss har barn fra før.

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hvor jeg vil føde enda...Har ikke undersøkt så mye. Vurderer Bærum sykehus, da det vil være i nærheten. Kjekt dersom ungen har det travelt med å komme ut! Ser for meg at det kan bli kaos dersom ungen vil bli født midt i rushen inn til Oslo. Det er ikke så ille andre veien...

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå 5 stykk på denne siden. Er det noen som føler for å bli kjent enda?

 

Hva med å møtes på lørdag klokka 12.00 i Sandvika et sted?

 

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet hit i 1 desember 2007. Har en venninne på Hosle, så jeg er der innimellom. Hun har forresten akkurat fått barn! :-)

 

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg kommer til å være 27 når barnet kommer, min mann kommer til å være 28.

Vi klyttet til bærum i August, men har en god del venner i nærområdet da vi alltid har bodd ganske så nært opp til Bærum.

 

Er veldig usikker på hvor jeg skal føde har hørt så mye bra om ullevål og er vel igrunnen mest opptatt av å kunne få et familierom etter fødsle. Vet at også Bærum har det men ikke så magen av de.

Må vel tenke litt til på dette!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen dun idè :) Jeg er med på å møte folket i Sandvika på lørdag. Skal jobbe kvelden på Riksen, men kan være der en liten stund. Kanskje møtes kl 11?

Supert forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Vi bor på Høvik, og har termin 8 sept. Vi har ingen barn frafør. Selv er jeg 31 (32 når jeg blir mamma), og samboer er 38 (39 når han blir pappa).

 

Formen er bra, bortsett fra at jeg er trøtt... ofte.. ingen kvalme, så jeg klager ikke :o) Men hormonene gjør meg rimlig humørsyk...

Min sympati går til de som er kvalme, og de menn som må leve med en vandrende hormon-bombe! He he... Men noe må vel de også betale ;oP

 

Hyggelig med denne siden, og å høre at det er andre i nærheten i sammesituasjon.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg bor i Oslo, Ullevål er 32 og vil gjerne være med i morgen, men desverre har jeg en kurs. Kan dere være så snille og oppdatere meg her, hvordan gikk det og når er neste treff. Da vil jeg gjerne være med. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var så mange som fikk med seg det med å møtes i helga, så kanskje vi skulle planlegge å treffes litt lenger frem i tid? Er det noen her som er interessert i å treffes feks. torsdag 31.01 (eller en annen dag dersom det passer bedre for resten) i Sandvika eller i Oslo? Synes det hadde vært veldig hyggelig om vi ble en liten gjeng som fikk til å treffes av og til :)

Håper det er flere enn meg med de samme tankene :)

God helg til alle sammen..jeg skal jobbe..lucky me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, får vel henge meg på denne tråden :o)

Er 29 år, gift, mannen er 35 og vi har en en datter på 4 år og venter nr 2 rundt 22 september. Bor på Rykkinn. Hadde vært artig med ett treff i nærmeste fremtid :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på årvoll/Bjerke området i Oslo- Gøy med et treff etter hvert. Er 36 år, gift, to barn på henholdsvis 14 (des) og snart 4 år (febr) ;). Termin 25 sept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig er jeg fra Fredrikstad, men har bodd i Oslo et par år nå; i sentrum og Nydalen. Er ikke kjent på Eiksmarka enda... Bare litt kjent i nærheten av Sandvika.

 

Kyoto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne treffes TORSDAG 31 JANUAR. Kan etter klokka 13.00.

 

Fikk ikke vært med på møtet sist da ryggen klikket og internet forsvant. Max uflaks! Fikk ikke sjekket denne siden før i dag. Internet var visst tilbake i går kveld, men da hadde vi besøk.

 

For raskere beskjeder kan dere maile meg på: [email protected]

Husk å merke mailen: Barn i magen. Hvis ikke kan det ende som trash mail... :-S

 

 

Kyoto

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er veldig glad for at det er flere som venter barn mer eller mindre samme tid som oss, og at dere bor ganske nære.

Jeg syntes det hadde vært veldgi hyggelig å møtes, men føler liksom fortsatt at det er litt tidlig for meg?

 

Jeg har aldri vært gravid før og alle snakker om disse magiske 12ukene, og jeg er ikke helt der enda ( 8+0). Så jeg tror for min del at det blir litt for tidlig, men hvis dere møtes så vil jeg gjeren få muligheten til å henge meg på litt senere.

Jeg er bare så egstlig for å miste, og hvor mer jeg setter igang hvor tøffere er jeg da redd det skal bli.

 

Jeg håper å treffe dere alle om 1-2 måneder.

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...