Sessa ruger igjen... Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hva er det meningen man skal skrive i feltet tilleggsopplysninger i søknaden? Vi har tre private bhg på listen, vil de ha tilgang på søknaden så man bør "reklamere" for barnet sitt der eller er det for å skryte uhemmet av meg selv som mor de har laget dette feltet. Kommer liksom ikke så mye fornuftig opp når jeg trykker på "Hjelp" knappen: "Her kan du oppgi ytterligere tileggsopplysninger"
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 kanskje de mener ting som om barnet har melkeintoleranse, spesielle allergier, andre "mindre" medisinske ting o.l? forslag iallfall
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 så aktive folk er da, innlegget mitt havner langt ned med en gang... Dytter!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Er nok noe som det mortilkosepluttenSeb skriver, og feks hvis du har saøkt plass fra 1.august, men egenlig ikke behøver før 15. feks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå