Gå til innhold

Samboeren min er en latsabb!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

an er flink med barna, men når det kommer til husarbeid er han veeeeeldig lat. Har blitt latere nå etter at vi har fått oppvaskmaskin. Det er så vidt han gidder og setter glass i oppvaskmaskin.

Har snakket til han mange ganger, men det går inn det ene øret og ut det andre.

Er så lei av å være en mase kjerring, og det blir bare krangel og det hjelper ikke med vaskliste heller.

Er det noen som har tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men om du skulle finne løsningen har jeg to av dem i hus som trenger å få vite hva løsningen er;)

hihi...

Skrevet

thihi, kjenner igjen det med oppvaskmaskinen :)

bor ikke sammen med typen, men når han er her setter han tallerkenen ved siden av oppvaskmaskinen.... og jeg må peke på den for ham og be ham bruke den :)

Skrevet

Hvorfor gjør de det??? Er ganske irriterende. Når det bare er å legge i maskinen. Blir så frustret mange ganger.

Skrevet

Det absolutt eneste som funker er å ikke gjøre det selv heller. Da vokser oppvask og husvask og klesvask til slutt så høyt at de ser det og må gjøre det. Når de ikke har flere rene truser, eller det faktisk er tomt i kjøleskapet - DA skjønner de det. Det er en smertefull metode, men det funker. Mannfolk hører ikke på prat.

Skrevet

jeg syntes dere skal slutte å klage på mennene deres jeg :-)

de har sikkert mange andre gode egenskaper som dere setter pris på i hverdagen.

dessuten gjør sikkert dere ting som irriterer deres bedre halvdel også eller?

Skrevet

Sex.. Det blir ikke noe på han om du går rundt å føler seg som mora di:)

Ser for meg at det fungere, om han ikke er for lat til sex da...

Gjør han andre ting, slik det går opp i opp? Jeg hater å ta ut av oppvaskmaskina, mannen min hater å vaske tøy. Vi har bare delt oppgavene mellom oss, og jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har tatt ut av oppvaksmaskina det siste året.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Husmora: gubben satte pris på svaret ditt ;o)

Skrevet

Her er jo tilfeller av menn som ikke gjør noe, og det er ikke en god start eller plattform for å skape en god familie. Kanskje greit å kunne bekrefte at arb. fordelingen ikke er rettferdig. Min bedre halvdel gjør mer husarbeid enn meg, men så pusser jeg opp kjelleren da.

Skrevet

Han er en fin fyr. Tar seg av barna og er sammen med de, men er bare frustret og lei at han likssom skal leve i steinalderen og ikke år 2000.

Han mener at husarbeid er for kvinnfolk, men han kan lage middag når han er hjemme.

Moren hans var hjemme da han var liten mens faren på jobb.

ER bare så lei av rotet hans.

Har prøvd å la vær og rydde, men det funket ikke. Sex har vi skjelden.

Har en liten gutt som våkner ofte på natta.

Skrevet

Palmesus med ring på finger'n!

kan tenke meg han likte det svare ja ;-)

Skrevet

Hm, har ikke gode råd til deg. Kjenner ingen menn som mener husarbeid er for kvinnfolk, og hadde vel aldri funnet meg i det eller fått barn med en. Det viktigeste er jo at de er gode fedre, men på sikt kan det jo gå utover det viktigeste for barna - at familien fungerer. Hva med å spørre om dere kan ta noen samtaler på familevernkontoret slik at dette ikke blir en konflikt som kan splitte familien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...