Gå til innhold

Libero up&go VS. Pempers easy up pants???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere erfanringer og tips om hvilken dere liker best???

Og hvorfor liker dere den best?

Jeg har bare prøvd libero str. 4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det kun i libero...passforme er bedre til jenta mi. Pampers har så ekkel lukt, synes jeg.

Skrevet

Likar ikkje libero generelt. MEN Pampers easy up var for smal mellom beina til gutten min, med tynne lår gjekk det dårlig, lok heile tida. Eg har altid bruka t-bleier til mine.

Velsa mi kan ikkje bruke libero for ho får utslett med ein gong. Gidd ikkje bruke up&go på ho enda, kanskje til sommaren hvis eg gidd, er like lett med vanlige bleier.

Syns ingen bleie kan måle seg med active fit eg!!

Skrevet

Pampers easy up funket best på gutten min. Den passet perfekt i forhold til kroppsformen til gutten min. Lang og slank.

¨

Libero up & go bare lakk (tror det var pga at passformen ikke passet til gutten min) og klumpet seg. Dessuten fikk han utslett av den.

Skrevet

Liker libero best. Pampers er så slappe i strikken i magen synes jeg, sklir ned på Didrik og han er ingen tynn gutt hehe. Så er libero litt breiere på rumpa. Men til storesøss brukte vi stort sett bare pampers

Skrevet

Eldste kunne ikke ha Libero, han fikk utslett på hele rompeballene, må ha vært noe han ikke tålte i dem, så han brukte Pampers. Han er også høy og tynn, så Pampers sine satt fint.

Mellomste kunne ikke ha Pampers, de ble for smale over rompa, han fikk de inn i rompa og de lakk, han er nemlig liten og butt han. Så Libero passet mye bedre over rompa på han.

Vesla har ikke begynt med opp-og-gå bleier enda, men regner med jeg kommer til å prøve begge og se hva som sitter best på henne.

Skrevet

Takk for svar. høres ut som jeg bør prøve pempers easy up pants.

For gutten min er lang og slank også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...