Gå til innhold

Kvalm igjen!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, sniker litt inn her jeg selv om jeg "bare" er i uke 26, kjeder meg sånn på 2.tri;)

Jeg lurer på om det er flere som har fått kvalmen kraftig igjen nå mot slutten av svangerskapet? Jeg var i utgangspunktet heldig med bare 3 ukers kvalme i begynnelsen av svangerskapet (endog kraftig kvalme, men skal ikke klage på det, skjønner jeg slapp rimelig lett unna:)

Siden det har jeg ikke vært kvalm med mindre jeg har latt meg selv bli veldig sulten eller overanstrengt meg. Men nå de siste to ukene har kvalmen da kommet igjen, og det blir værre for hver dag!?

Har snakket med legen min om det men hun ok liksom ikke helt tak i det, sa det kunne være jeg har for mye magesyre, men thats it.

Noen som har råd eller eventuelt har det likt som meg? Har prøvd alt fra melkeprodukter/kutte melkeprodukter, salte kjeks osv. men ingenting hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. har sendt deg en pm i dag. Ikke om dette emnet da men:)

Skrevet

Så kjekt:) Da har jeg svart også...

Skrevet

Jeg er mye kvalm om kveldene!! Kaster ikke opp. Men er VELDIG VELDIG kvalm bare..

Skrevet

er i uke 4 no, og har fått tilbake kvalmen.. :o(

har spydd i en uke nå.. vanlig på slutten av svangerskapet sa legen, men gud så kjipt!!

Men det posetive må vel være at vekta da ikke lengre kryper oppover.. hehe

Skrevet

Jeg er 33+2 og har vært kvalm siden jeg var 30+6. Noen dager går det ganske greit, mens andre dager orker jeg knapt å gjøre noen ting eller får knapt i meg mat. Var lite kvalm i begynnelsen på svangerskapet, og hadde ikke trodd at kvalmen skulle komme nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...