Gå til innhold

Når begynner dere å bruke mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 + 2, og har denne uka vært nødt til å begynne å gå i mammabukser... Er veldig øm i magen (og veldig kvalm), så jeg klarer ikke å gå i mine vanlige bukser lenger (kun treningsbuksene..). På kveldene er magen stor og oppblåst, så da har jeg i hvertfall ikke sjans til å få på meg andre.. Synes det er litt "flaut" å måtte gå med mammabukser så tidlig i svangerskapet (er førstegangsgravid..)... Når begynte/begynner dere andre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20+5 i dag og kjenner nå at buksa begynner å bli trang. Har bare brukt bukser med lavt liv til nå, men må ta frem gravidbuksene fra forrige gang i dag. Gleder meg litt, mye mer behagelig, men ikke særlig fine.

Skrevet

jeg er 17+5 og kjøpte mine første mammabukser igår...

Har gått med knappen åpen på dongri buksene et par uker nå :o)

Jeg er også førstegangs..

Skrevet

jeg kjøpte min første mammabukse igjen når jeg nå var 17 uker ca...

får på meg bukser som er lave i livet og med stretch, me jeg syntes mamma bukser er veldig godt å gå i jeg da.. hehe for de varmer over magen og ryggen når jeg er ute :)

Skrevet

jeg har begynt nå, er i uke 13. Jeg passer ikke lenger noen av buksene mine (utenom treningsklærne), og så har jeg ikke så god øknomi at jeg kan kjøpe nye nå, og så måtte kjøpe nye bukser igjen om 2 uker. Derfor kjøpte jeg mammabukser som jeg passer lengre

Skrevet

Godt å høre, det hjalp litt på humøret! :-)

Skrevet

jeg begynte med mammabokser når jeg 9uker på vei:) så var tidlig ute ja, nå går jeg i min uke 20,og har blitt bra stor ja.

Skrevet

Begynnte i uke 12. Er ikke spesiellt stor fra før, men formene mine forandret seg fort. Oppblåst mage og veldig uvel gjorde at jeg ikke orket å knipe på meg buksene lengre. Har ellers kjøpt to tynne hverdags- ullkjoler som er litt løse. Kjempedeilig å gå i.

Skrevet

Ikke tenk på det, jeg kjøpte min første bukse (som førstegangs) i uke 11. Kunne gå med andre bukser, men det var ikke mye behagelig! Så det er fullstendig lov!! Ingen andre som trenger å vite det, det er jo så mange fine mammabukser der ute, som ikke ser ut som det.

Bare kos deg og innse at nå kommer kroppen til å forandre seg!

Skrevet

Jeg er i uke 19 og bruker fremdeles vanlige bukser. Jeansene har blitt vonde å bruke, men andre bukser passer fremdeles :-) Kommer til å kjøpe mammabukser om et par uker tenker jeg.

Skrevet

er 16+1 å begynte med mammabukser i 1. tri.

går bare i mammaklær nå når jer er ute av huset,hjemme i joggebukser.

er annengangs jeg da:)

Skrevet

Jeg er 17+2 og kjøpte mine første mammabukser i går, de gamle buksene passer fint fremdeles, men dette var myye mer behagelig.. Slipper at buksene strammer når du sitter, og å ha en liten valk som ligger over buksekanten.. :-)

Men som nevnt over her så er det jo veldig individuelt, og selvfølgelig ikke flaut å begynne med det "tidlig".. Er komforten som teller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...