Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hjertet mitt banker så hardt. Vanskelig å sove om kvelden, for jeg hører hjertet hele tiden... Og man ser kjempegodt at hjertet banker... Er det noe å bekymre seg for, eller er det helt normalt?
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 innimellom er dette normalt, ofte utløst pga stress... men du burde ikke oppleve det hele tiden. Jeg ville tatt det opp med legen.... det trenger ikke være noe galt, altså.... men bare sånn for sikkerhets skyld...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Sånn har jeg det også. Var mye verre tidligere i svangerskapet. Er 25 + 1 nå. Er visst helt normalt, hjertet pumper ekstra hardt nå
Annetteaune Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Ååååh takk før at det finnes sånne forum hehe før da ser man at man slettes ikke e aleina.. JA har djævelsk med hjertebank det slår så hardt å urytmisk at æ bi bekymra innimellom.... Men jordmor sa d ik va fali.. Men æ har uroli hjerte i utgangspongte! Men ves d går over stokk å stein må man få d undersøkt før det kan jo vær andre årsaka enn graviditet som ho sa!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg gikk til legen pga hjertebank-og det viste seg å være høyt stoffskifte..Men jeg hadde VELDIG hjertebank da:-)
Annetteaune Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Ja æ har veldi mye innimellom æ å, idag har det vart heilt galle,, ;( Men ho nevnte stoffskifte..Jordmora.. Men æ hakje nåkka unormalt med forbrenninga i forhold tell før så æ har utelokka det.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Ja det kan være helt normalt for de å ha hjertebank-trenger ikke å være noe i det hele tatt:-)) Men jeg hadde ingen andre sympt på stoffskiftet før jeg tok stoffskifteprøver og fikk bekreftet dette:-))
Gulljenta mi:) Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Man kan få høyt stoffskifte i svangerskapet selv om man ikke har hatt det før. Jeg ville sjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå