Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hei! Har et kanskje litt dumt spørsmål vedr pumping. Kan man pumpe bare litt og litt i slengen ned i samme flaske og så sette i kjøleskapet? Så lenge ikke melka blir stående i mer enn 2 døgn? Han tar flaske, så enkelte ganger dersom jeg skal ut et ærend der det er mest praktisk at han blir hjemme med pappan så må han ha godt med mat til han, for han spiser veldig ofte og mye.
*smula* Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg lurer også på det, om jeg kan pumpe direkte ned i samme flaske. Jeg samler jo melk i en beholder i kjøleskapet og fryser ned på kvelden, så i prinsippet blir det jo nesten det samme. Bortsett fra at melka som har stått i kjøleskapet, kommer ut i romtemperatur litt og blir gradvis varmere.
aragon Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg heller det jeg pumper meg over i en flaske/beholder som jeg har stående i kjøleskapet Det som ikke blir brukt fryser jeg så ned annen hver dag. Sikkert lurt å unngå at man tar ut den melken man har stående i kjøleskapet i romtemperatur med tanke på holdbarheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå