Gå til innhold

Libero up&go VS. Pempers easy up pants???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere erfanringer og tips om hvilken dere liker best???

Og hvorfor liker dere den best?

Jeg har bare prøvd libero str. 4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Jeg har veldig sansen for pampers jeg, enten baby dry stretch, eller up and go.. de er ikke så stramme rundt magen til snuppa.. hun sitter og kryper mye så jeg syns det ser ekkelt ut hehe er nok ikke det, men jeg liker bedre up & go eller stretch :o)

Skrevet

Jeg har prøvd begge og liker Pampers best. Synes den virker mest behagelig og myk rundt linningen rundt livet til babyen, også går den også høyere opp slik at den hindrer lekkasje opp bak. Den har også en sånn liten klaff øverst i midten bak som også hjelper til å hindre lekkasje. Jenta mi har det med å "skyte hardt" når hun bæsjer, og det kommer fort opp bak.

Skrevet

Pampers her også. Har brukt Libero i de mindre størrelsene frem til nå, men synes up&go-en stramma sånn rundt magen. Og vi har en ikke spesielt tykk baby. Men i den vanlige fasongen (bruker den om natta) synes jeg Libero fortsatt er best, Pampers blir for store.

Skrevet

Liker absolutt Libero Up&Go bedre enn Pampers easy up pants - de sitter mye bedre og "dekker" mer ev rumpa...Pampersen blir altfor løs til gutten min.

Skrevet

Hvordan er Easy up rundt lårene, er de vide? Sønnen min har tynne lår... Synes ihvertfall active fit nr 4 er for vide i lårene til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...