Gå til innhold

noen som har vært på morgenrøden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal det i dag og lurer på om de spør mye eller om det er jeg som står for praten å spørsmålene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der. Riktignok i forrige svangerskap, men set er INGENTING å grue for. De damene (det er jo som regel det) som jobber der er utrolig flinke og proffe. Helt avslappet samtale.

Hos oss var det far som satt med traumer etter 1. barn, som var en dramatisk opplevelse for oss alle, men både han og jeg gikk derfra i visshet om at vi kom til å bli godt ivaretatt. Det er det lureste valget du har tatt å bestille en time der!!

Skrevet

...og jeg glemte å si; jeg er jo i gang med nummer 3, så som du skjønner har vi kommet oss over og gjennom skrekken;-)

Skrevet

Ble nysgjerrig nå, kan noen fortelle meg hva morgenrøden er?

Skrevet

Fant det nå på google, høres ut som et fantastisk tilbud..

Skrevet

Vet ikke om det heter "morgenrøden" over alt, men på Fredrikstad heter det i hvertfall det. Det er kort sagt et tilbud om en ekstra oppfølging (ikke fysisk) gjennom samtaler for de som sliter med fødselsangst, eller traumer etter forrige (som for min mann) og helt sikkert andre ting. Det er erfarne jordmødre som tar alle "dumme" tanker og spørsmål på alvor, hører på deg og kan samarbeide med resten av sykehuset for å få dem til å f.eks ta hensyn til dine "greier" underveis i fødsel o.l. Prøvd å Google det?

Om det ikke heter Morgenrøden overalt skal i hvertfall alle sykehus ha et slikt tilbud, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...