Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 I dag er jeg 13 uker på vei, så da kan jeg vel titte innom her:) Føles godt å ha passert 12-ukers grensen, selv om man ikke kan være sikker på at alt går bra likevel.
Baby-i-magen Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 du kan være ganske trygg nå men man føler seg kanskje tryggere etter man har vært på ultralyd:) men velkommen inn hit:) er selv gravid i uke 20:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå