Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å signere med anonym om dagen? Ikke at det spiller noen rolle for meg, men synes tendensen er økende...

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg aldri har brukt anonymknappen jeg.

Ikke det jeg kan erindre... Men nå er vel vi typer som står for det vi sier, Bringebæret og er voksne damer*ler*

Forstår at folk vil være anonyme når det kommer til intime spørsmål/svar altså. Misforstå meg rett ;o)

Skrevet

Det tror jeg også mange som ikke tør spørre eller legge ut noe når man kan se hvem det er. men hvorfor er det sånn at man kan være anonym.

Skrevet

Men skal si at jeg har brukt anonym selv da. litt enklere noen ganger sorry.

Skrevet

He he, ja, vi har kanskje større hull enn andre (som nevnt på bim-treff). Og ikke redd for å bruke dem heller (ser at dette kan misforståes, intern spøk for de som ikke skjønner at jeg snakker om munnen)

Skrevet

Det er mye "unødvendige" anonyme her om dagen - det har jeg også lagt merke til. Som det er sagt ovenfor her: ved intime spørsmål (eller kanskje ting man føler seg ekstremt dum for å spørre om) kan man jo forstå det, men ellers er vel nicket godt nok.

Det er jo litt hyggelig å bli "kjent" med de som skriver her - vi skal jo tross alt følge hverandre frem til en veldig stor opplevelse :) Mister denne muligheten når så mange undertegner som anonym...

Skrevet

Har vel brukt anomym knappen da jeg har spurt om ting jeg er litt flau over og sånn. Men aldri i verden om jeg hadde ville brukt den for og rakke ned på andre og være ekkel som visse andre her. Man får stå for det man mener syns jeg . (og heller bruke den til personlige spørsmål eller ting som angår en selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...