Lykkeliten på vei Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hadde bare lyst på litt sympati fra noen som sikkert skjønner meg...er i 34.uke og har kasta opp siden uke 4... d har vært ganske deprimerende til tider..men nå ser jeg enden... slik var det forrige svangerskap også...prøvd alt.. Bare noen uker til perm, får fokusere på det og den søte lille som kommer:)
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 hei hei, skjønner godt hvordan du har det. Er i uke 40 om to dager, og forsatt kaster jeg opp. Reagerer på alt av mat, mengder jeg spiser, lukter, ting jeg ser.....ALT!!!!! Det er grusomt, men samtidig vet jeg at det vil ta slutt en gang. Liten trøst, men ville bare si at jeg føler med deg. Ikke noe kjekt dette her. Lykke til videre:-)
stinema Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Har det på samme måte, andre svangerskapet mitt med hyperemesis. Det er forferdelig slitsomt, og man føler seg maktesløs. Man mister liksom 9 mnd av det sosiale livet...Lykke til, det er heldigvis ikke lenge igjen nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå