Gå til innhold

10 uker på vei og begynt å blø:(


Hemmeline

Anbefalte innlegg

Begynte å blø i natt jeg...det har stoppet nå men tror ikke det er så mye håp om at dette har gått bra. Skal til legen senere idag!

Kjempetrist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var trist å høre, men er ikke sikkert det er noen grunn for bekymring. Min beste veninne opplevde det samme i uke 13. Blødning om natten (ganske mye) + litt smerter i magen. Ble lagt inn på KK der de trodde det var en S.A men det viste seg at lille baby klamret seg fast og hjertet dunket. Hun opplevde blødninger gjennom både 1 og 2 trimester. Husk at andre ting enn en S.A kan utløse en blødning.

 

Hold håpet oppe, så skal jeg krysse fingre og tær for at dette går bra.

 

Lykke, lykke til hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jer er nå i uke 11, og er også plaget med blødninger! vet at litt er normalt, men blir jo bekymret.. Føler at jeg ikke blir tatt på alvor av leger pga at jeg ikke er så langt på vei! Er jo vanskelig å gå rundt å lure på om det er liv eller ikke uansett hvor langt man er kommet! noen andre som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man har eller har hatt en blødning har man krav på å bli att alvorlig og sendt på ultralyd med en gang! Er sikkert ikke noe galt, men man kan jo ikke gå rundt og uroe seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du smerter da du blødde ev før du begynte å blø!?

jeg vil tro om at du bare blør uten smerter så er nok alt i orden.... vil også tro om at det følger smerter med en S.A. .... har jo ikke opplevd en S.A. selv så vet ikke jeg....

 

blødde litt selv forgje svangerskap og dette også, men tror det er livmora som retter seg opp... da kan det skje at man blør litt....

 

tror det kommer til å ordne seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært hos legen og på ultralyd. Det viste seg at jeg har hatt en MA igjen. Fostret har allerede vært dødt i 2 uker... (også jeg som har vært så dårlig og kvalm selv om det var dødt).

Det blir utskraping på meg på fredag...

Ufattelig trist:(

 

Så dermed må jeg desverre melde meg ut av augustklubben her:(

 

Ønsker dere alle lykke til videre:)

Kos dere med den voksende magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff.... nå ble jeg trist :(

 

stooooooor trøsteklem i alle fall..... og lykke til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.vet at dette ikke er store trøsten, men føler virkelig med deg.det samme skjedde med meg i sommer, det skjedde også i uke 11, men da hadde det vært dødt siden uke 5..helt forferdelig trist, men man må prøve så godt man kan å tenke framover, neste gang går det helt sikkert bra. klem fram meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så forferdelig Hemmeline. Opplevde det samme i uke 12 forrige svangerskap. Vil ikke ønske min verste fiende det du nå går igjennom. Det føles så urettferdig. Forstår at dette ikke var din første gang heller. Forlang at de tar tester slik at du kan vite hva det er som forårsaker det. Denne gang har jeg blitt satt på albyl-e og håper at det gjør at spiren min holder seg fast denne gang.

 

De beste lykke ønsker til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøsteklemmer alle sammen:)

Jeg vil nå få utredning på hvorfor jeg mister siden dette er 2 gang jeg har en MA i uke 8. Så da håper jeg de finner ut av det og at jeg kan få hjelp neste gang!

 

Neste gang skal alt gå bra:) Jeg er heldigvis så heldig og ha en nydelig jente på 1 år også:)

 

 

Lykke lykke til videre alle sammen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i uke 9 og har blødd siden uke 4. Det har mest vært brunaktig utflod og noe friskt blod. Det har kommet i rykk og napp og jeg har vært fryktelig bekymret. Jeg har vært inne til ul to ganger og alt er som det skal være, bønna vokser som han skal og alt ser bra ut.

 

Det føles veldig dramatisk å begynne å blø når man er gravid og særlig når det er så tidlig kan det føles som at man ikke blir hørt av leger mv. Jeg tror imidlertid det henger sammen med at det er VELDIG vanlig å blø en del tidlig. Jordmora som jeg var inne hos sa at i alle fall 1/4 opplever å blø en del i 1. trimester og en del videre ut i 2. trimester også. Det er utrolig mye som skjer der nede nå og nå har jeg vendt meg til tanken på at det ikke er så rart at det blør litt nå og da. Som samboeren min sier, det er jo en hel liten babyfabrikk som holder på der nede.

 

Men det er ikke bra å bekymre seg. Gå til legen eller en jordmor eller ring direkte til sykehuset og få en tidlig ul, så får du se at det lille vidunderet har det bra og trives.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjaere deg!

Saa forferdelig trist!

Jeg haaper de klarer aa finne ut hvorfor dette naa har skjedd deg 2 ganger!

Vi er kommet omtrent like langt, og jeg mente aa huske et innlegg fra deg etter du hadde vart paa UL i uke 8, da jeg lette det frem ble jeg litt forundret. Det sto der at hjertet slo, og at spiren var 6mm stor. Jeg er ingen medisiner, men jeg tror dette er veldig lite, at den egentlig skulle vart storre paa det tidspunktet.

 

Mulig jeg tar feil, mener ikke aa gjore deg mer opprort enn du allerede er, men hvis det kan ligge noe i det kan det kanskje vaere noe aa ta med seg til legen og sporre om.

 

Lykke til videre, og kos deg med din deilige lille jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja callmebecka jeg tenkte også på det den gangen jeg tok ul at det var veldig lite...men i og med de sa alt så fint ut og at den satt fint så tenkte jeg at kanskje det var litt individuelt...

De kommer sikkert til å kikke på dette også når jeg skal ta utredning fordi alt er jo notert...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...