Gå til innhold

Babyen ligger langt nede..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min ligger fryktelig langt nede. Er 26 + 0 idag. Er det vanlig? Bør jeg kontakte jordmor eller lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan langt nede mener du egentlig?

Skrevet

Jeg føler også det. Kjenner spark fortsatt helt nede. Og magen løfter seg lissom ikke... Hm...?

Skrevet

JEg er 25 + 1 og kjenner også de fleste sparkene langt nede. Av og til har han tatt en piruett og sparker litt oppover, men stort sett langt nede. Nå begynner disse små å bli så store at selv om du kjenner sparkene langt nede, så betyr ikke det at babyen ligger så langt nede. Kjenner godt at min ofte fyller ut helt opp til navelen jeg. Du skal nok ikke bekymre deg for at dette er noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...