Ned 20,4kg.. Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Babyen min ligger fryktelig langt nede. Er 26 + 0 idag. Er det vanlig? Bør jeg kontakte jordmor eller lege?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 hvordan langt nede mener du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg føler også det. Kjenner spark fortsatt helt nede. Og magen løfter seg lissom ikke... Hm...?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 JEg er 25 + 1 og kjenner også de fleste sparkene langt nede. Av og til har han tatt en piruett og sparker litt oppover, men stort sett langt nede. Nå begynner disse små å bli så store at selv om du kjenner sparkene langt nede, så betyr ikke det at babyen ligger så langt nede. Kjenner godt at min ofte fyller ut helt opp til navelen jeg. Du skal nok ikke bekymre deg for at dette er noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå