Hvitkløver2020 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hvis det samme vondt som jeg har regner jeg med at det er i forbindelse med at bekkenbunnen strekkes og tøyes!! =)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg kjenner meg støl mellom låra!! Litt slitsomt...
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Ja, samme her også. Føles som jeg er drit støl! Så vidt jeg klarer å stå på ett bein av gangen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 ja, har utrolig vondt i bekken, å føler at beina mine svir å gjør virkelig vondt.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Dette er ikke bekkenløsning direkte. Det er bare modningsprosessen som herjer. Bekkenet utvider seg og gjør seg klart til fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå