Gå til innhold

vondt i mellom beina,flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det samme vondt som jeg har regner jeg med at det er i forbindelse med at bekkenbunnen strekkes og tøyes!! =)

Skrevet

Jeg kjenner meg støl mellom låra!!

Litt slitsomt...

Skrevet

Ja, samme her også. Føles som jeg er drit støl! Så vidt jeg klarer å stå på ett bein av gangen.

Skrevet

ja, har utrolig vondt i bekken, å føler at beina mine svir å gjør virkelig vondt.

Skrevet

Det er bare bekkenløsning jenter :)

Skrevet

Dette er ikke bekkenløsning direkte. Det er bare modningsprosessen som herjer. Bekkenet utvider seg og gjør seg klart til fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...