Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hva lager dere da? Og lager dere i store porsjoner og fryser ned?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Moser; gulerot, potet, brokkoli, kjøttboller, smør og litt av kokevannet på grønnsakene. Lager i store porsjoner og har på middagsglass (sparer på de når vi kjøper) og fryser ned. Tar opp på morgenen den dagen han skal ha de. Du kan jo bare mose det du selv vil, de spiser det meste. Men husk å ikke salt vannet når du koker poteter og slik. Babyer skal ikke ha salt =)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg svarte akkurat på den andre tråden om glassmat versus hjemmelaget. Ta en titt der om du vil. Jeg lager for 1-2 uker om ganger og fryser i posjoner. Bruker avent-boksene fra apoteket bl.a. Prøv også www.barnemat.com, mye fine oppskrifter.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 snuppa her, spiser det vi spiser og det har hun gjort hele veien.......
ninsoer Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 d samme som over bare at jeg moser litt av maten og lager biter av resten.. han er jo 9 mnd.. tar opp glasset kvelden før å har d i kjøleskaper.. (hvis ikke glemmer jeg d av) å er litt kjit å tine d helfrosset.
Gjest MyIian Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 jeg lager den samme maten som til oss jeg.. bare uten salt o.l moser alt i mikser og fryser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå