mirakel i magen*har født* Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hei:) Klarer du å få inn noe på meg? Jeg er så spent på fødselen og om alt går bra i svangerskapet. Gjerne kjønn også. Jeg er født 300676 og har termin 3. august. Har en gutt fra før (hvis det skulle ha noe å si) Tusen takk:)
mirakel i magen*har født* Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2008 Dytter litt på denne i tilfelle du har tid:)
Leyla Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Hei. Jeg tror svangerskapet kommer til å gå helt fint. Pass å hvile deg når du kjenner at du blir sliten . Ikke press kroppen for hardt. Fødselen går også fint, litt raskere enn forrige gang. Ser ut som du må gå til termin, kanskje noe få dager over også. Og jeg får opp ei jente! Lykke til
mirakel i magen*har født* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk:) Fikk helt frysninger her nå.... Håper virkelig at denne fødselen blir lettere enn den forrige. Og jeg har veldig jente-følelse, så det blir spennende å se. Takk igjen for at du tok deg tid. Sender deg en tilbakemelding i august jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå