Gå til innhold

Dagens middagstråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tidlig kanskje, men jeg har allerede begynt forberedelsene jeg...

I dag skal vi ha wok med sprøstekt kylling, så nå har jeg lagt kyllingfilét i biter i egg, så skal de ligge i mel og litt potetmel senere før de stekes. Nam nam=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pasta carbonara med ekstra skinke

Skrevet

I dag skal vi ha noe veldig avansert noe!

Nemlig risengrynsgrøt fra Fjorland, fiks fedig på 3min:o)

Ligger med 39 i feber så er helt slapp i kroppen, ellers føler jeg meg helt fin - merkelig nok...

Skrevet

Ostegratinert kyllingform med chunky salsa. Mini spiser middag i bhg i dag derfor blir det kos og "kjæreste-middag" på mor og far i kveld :o)

Skrevet

Torskerogn, hvitsaus, gulrøtter og poteter:0)

Skrevet

Åååå! Torskerogn! Fersk eller fra boks? Mmmmm, minner meg om good old days når morfar hadde vært og fisket.. Mange år siden jeg har smakt det nå!

Skrevet

Idag skal vi ha rødspette med reke og champignon fyll, poteter og broccoli:)

Skrevet

Fiskeboller med karrisaus. Sambo lagde det for en stund siden. Håper han kan lager det i dag også.

Skrevet

Skal lage kinamat i dag. Kylling oppi sweet and sour saus med ris til :)

Skrevet

mye godt her.

jeg skal ha sunn lasange med bolgnese saus av karbonadedeig og cottage cheese fyll....veldg spent:-) aldri lagte før.

Skrevet

hjemmelaga kjøttkaker hos svigermor! Yippi!!:)

Skrevet

Hvordan lager man karrisaus? Hørtes veldig godt ut!

Skrevet

Vi skal ha fiskegrateng eller gratinert blomkål:)

Skrevet

Jeg lager vanlig hvit saus med karry og litt ekstra salt og enten pepper eller helst chili i jeg.

Skrevet

Min mellomste er 4 år i dag! Så da har han fått velge middag, det ble fiskekaker med poteter og raspa gulerøtter. Også vafler etterpå det... ;-)

Skrevet

nudler,ris,bearnesaus og svinefile

Skrevet

Saltfisk, stappe, bacon og gulrot :-) Sambo lager :) det er det aller beste med det i tillegg til at det er sunt og godt.

Skrevet

Jeg holder på å lage hjemmelaget lapskaus... Nam:o)

Skrevet

Ååå nå fikk jeg hjemlengsel..

Vi skal enten ha biff eller gryterett...

Skrevet

her blir det fylt loff:)

Skrevet

Hjemmelaget pizza...

Samboer har hintet i to dager nå, om vi ikke kan ha pizza.. og jeg har sagt "neeeiii.. kan vi ikke ha det på lørdag da??"... så idag har jeg lovet han noe "kjedelig"..hihi.. så får han selvsagt min fantastiske hjemmelagede pizza når han kommer hjem fra jobb :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...