♥Tullerusk♥ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Ja da...Hadde gode og sterke hjerteslag som bare det...Snakk om å føle seg dum etterpå a gitt...=o) Menmen...Hadde full rulle i magen på vei hjem...Så nå kan jeg ta det med ro...=o) Takk til alle for oppmuntrende råd og ord..=o)
gulda Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Godt alt stod bra til! Vet det er fort å føle seg litt dum etterpå når alt er bra -vært der ) Men likevel så er det jo rett -og viktig -å sjekke når en er urolig! Godt å kunne senke skuldrene, og kose deg med livet i magen!
Ildfluå Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Det var bra. Kjenner til det der, ikke før kommet hjem så er det full fres. Og har følt meg sååå dum etterpå. Men nå er du rolig, og det er minst like viktig :-)
Mininni Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Tror ikke du trenger å føle deg dum, jeg! De aller fleste de har inne for sjekk er nok alt i orden med, og de sier jo at det er mye bedre at vi sjekekr en gang for mye (eller fem) enn en gang for lite! Det er jo viktig at du slipper å gå og bekymre deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå