Gå til innhold

Jeg har sagt opp jobben forresten!!

Anbefalte innlegg

Så nå har jeg blitt hjemmeværende husmor på ordentlig. Kjente at jeg ikke kom til å orke og gå tilbake til jobben min etter nr to. Lang reisevei og mye ansvar som gjør det vanskelig å få til normal arbeidstid gjør at jeg enten har konstant dårlig samvittighet for familien eller for jobben. Ingen god følelse det, nei! Men nå føler jeg meg lett som en sommerfugl! ;)

(så det er noe positivt oppi all denne trøtte elendigheten i heimen vår! ;))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136553776-jeg-har-sagt-opp-jobben-forresten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gravid formen er fin og jommen er jeg ikke ganske fin sånn ellers også (i formen altså.... ikke kroppsformen, men.... bla-blæh... )

Var trøtt som en dupp da jeg sto opp - og irritert for Linea skulle gjøre alt som jeg ikke orket at hun skulle gjøre, men nå er jeg ganske ovenpå og har lyst til å rydde loftsstua, men mannen min har gitt meg forbud mot å gjøre noe nå mens Linea sover. Skal kose meg og slappe av mener han. Søte mannen!!

Tenker jeg dupper av senere i dag!!

Annonse

Har sagt opp jobb i skolen... jobber som sagt litt tidligere som hvilende nattevakt, men ikke mye så i hovedsak er jeg hjemme... Er jo ungene som er meget avgjørende i denne avgjørelsen.. Men har veldig lyst til å gå skole..... Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...