Gå til innhold

Jeg har sagt opp jobben forresten!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Så nå har jeg blitt hjemmeværende husmor på ordentlig. Kjente at jeg ikke kom til å orke og gå tilbake til jobben min etter nr to. Lang reisevei og mye ansvar som gjør det vanskelig å få til normal arbeidstid gjør at jeg enten har konstant dårlig samvittighet for familien eller for jobben. Ingen god følelse det, nei! Men nå føler jeg meg lett som en sommerfugl! ;)

 

(så det er noe positivt oppi all denne trøtte elendigheten i heimen vår! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se det ja - deilig å ikke ha noe dårlig samvittigeter her og der! Hvordan er formen din nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid formen er fin og jommen er jeg ikke ganske fin sånn ellers også (i formen altså.... ikke kroppsformen, men.... bla-blæh... )

Var trøtt som en dupp da jeg sto opp - og irritert for Linea skulle gjøre alt som jeg ikke orket at hun skulle gjøre, men nå er jeg ganske ovenpå og har lyst til å rydde loftsstua, men mannen min har gitt meg forbud mot å gjøre noe nå mens Linea sover. Skal kose meg og slappe av mener han. Søte mannen!!

 

Tenker jeg dupper av senere i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal være hjemme... det er planene i hvertfall. Regner med å bli hjemme til nr 2 i hvertfall er 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt opp jobb i skolen... jobber som sagt litt tidligere som hvilende nattevakt, men ikke mye så i hovedsak er jeg hjemme... Er jo ungene som er meget avgjørende i denne avgjørelsen.. Men har veldig lyst til å gå skole..... Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går seg til slik at du får gått på skole. Ungene er veldig viktige, de er jo små bare en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...