Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Er du ikke på kafe? Jeg fikk UL i dag kl 14, så jeg droppa i dag. Håper å treffe dere en annen dag! )
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Skulle på treff, men har hatt så masse kynnere i natt at legen mente sofaen var et bedre alternativ dersom jeg ikke traktet etter fødsel. ) Har roet seg nå da, men tar det litt rolig just in case. Kos dere på ul da, noen spes grunn?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 He he...legen tror i dag at det er seteleie(sist trodde han jo tverrleie) ;o) Sa ja takk til UL jeg, selv om det kan virke som om babyen ligger riktig vei i mine øyne *ler* best å være på den sikre siden... Ikke sikkert at hode har festet seg, men i dag får jeg i alle fall et svar. Kribler litt i magen nå. Ser frem til å se babyen igjen ;o)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Usikker lege! Skal se hodet ligger godt festet der det skal! Du har jo rimelig kort tid igjen, uansett. ) Alltid moro å hilse på den der inne, uansett!
nøffemamma Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 hei. Jeg skulle også komme idag på kafe,men ble litt forsinket hos jordmor og dro heller hjem for å slappe av etter litt stressa morgen..Gikk fint hos jordmor, jenta mi ligger heldigvis riktig vei, selv om ho ikke har festet seg:) Er uansett med på et treff en annen dag snart jeg og.En uke til jeg går ut i perm imorgen, men jobber 40 % så har uansett en del tid til overs. Kanskje du legger ut en nytt forslag om tid? Pleier å være så flink til å sette igang sånne ting du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå