vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 idag er jeg 18+1 plutselig for var hos legen mens jeg mener jeg er 18.. hehe skal bli godt å komme på ul om en uke for å finne mer nøyaktig termin.. legen min målte blodtrykket mitt idag og jeg fikk streng beskjed om å spise salt mat, peanøtter, drikke farris osv for hadde så lavt bt at jeg var på grensen til å besvime... skummelt,... målte også hjertelyden og den lå på 160 er ikke det sånn jente myte da ? livmoren lå over normalen så skjønner ingenting jeg.. hehe
trebarnsmamma84 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 hei ka blodtrykket ditt ligger på??mitt ligger på 90/50 og eg har holdt på å svime av fleire ganger....både i forrige sv.skap og i dette sv.skap...får bl.trykksfall når eg står for lenge i samme stillngen....men har ikkje fått noken råd for det...rart... eg skal på ul om 8 dager...spennande...!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Hva var blodtrykket ditt på? Skummelt. Du får følge legens råd. Selv må jeg ut å handle jerntabletter. Hater smaken av de men.... Trur 160 er jentemyte ja. Vår hjertelyd lå på 144 nå, og vi får gutt.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 bt mitt lå på 74/58 har bare fått råd om å spise salt, peanøtter og drikke farris...
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 shit! 74/58???? Sinnsykt lavt da. Hjelper det bare med salt da altså? aldri hørt om så lavt bt noen gang. Ikke rart du er svimmel. oi oi. Du får være obs når du reiser deg eller snur deg brått. plutselig kan du jo faktisk gå i bakken. Håper det bedrer seg for deg...
mamman t o.a Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 74/58??? såpass ja.... trodde man måtte legges inn om det var så lavt jeg...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 hun sa det var på grensen til alvorlig så.. men det eneste jeg fikk beskjed om var å spise godt, noe jeg gjør, og drikke mye, noe jeg også gjør, men drikker endel vann da, så nå skal jeg se om farris hjelper... men babyen hadde det iallefall bra da og det er jo det viktigste... ja jeg må passe meg når jeg reiser meg og alt... syntes det er litt skummelt iogmed jeg er alene hjemme mesteparten av dagen... og hvor farlig er det egentlig om jeg besvimer>? har aldri gjort det før, men har da følt det som det skal skje endel ganger...
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Så skummelt dette hørtes ut. Vet i grunn ikke hva som skjer om mann besvimer. men mann fortsetter jo å puste, så jeg antar ikke det er farlig for babyen. skummelt åssen mann faller da... Skal du tilbake å sjekke BT snart igjen da sikkert?
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Hei Vicky! Hvilken dag skal du på UL?? Jeg skal på tirsdag 12.30!! Har (foreløpig) termin 23 juni, så vi er ganske nærme hverandre! =)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2008 connie79: jeg fikk ikke noe ny time før om 4 uker, men tenkte å ta meg en tur innom om noen uker igjen og sjekke det da... eller om jeg føler meg dårligere så tar jeg turen innom.... junispire: jeg skal på ul onsdag kl 1230 hehe ja er ganske nære hverandre, spent på endelig termin jeg altså men har vært på 2 ul så tror ikke jeg blir flyttet veldig mye på har du noen følelse av hva du tror det blir da?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Ja har spiste salt potetgull nå.Skal love deg det funkerer men bare at du husker å ikke reise deg for fort.Har besvimt to gangerher.Har lite jern og jeg da.Jerntab eller slik fungere ikke så her i gården spiser jeg blodpølse..hehe. fosterlyden her er på 154 og slikt og jeg venter gutt...blir spennde og se. Legene skriver 18+ osv.Var til legen i går og da var jeg 24+4 men skriver kun 24+
Glederseg:) Har født!! Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 hei hei..jeg sliter med svimmelhet og har allerede besvimt 3 ganger.jeg har ikke lavt blodtrykk og de finner ikke no galt så det er vel bare pga det skjer utrolig mye i meg om dagen..jeg vil advare deg og si at om du i det hele tatt begynner å kjenne deg svimmel så legg deg ned med bena høyt om du klarer..det er ingen god opplevelse og besvime men det er heller ingen fare for baby i magen,men det kan skje at du faller stygt og detter for eks på magen..så sett deg ned eller legg deg ned om du kjenner deg svimmel og reis deg sakte opp hver gang..ett råd:) jeg smalt nemlig hue og hofta hardt i steingulvet for noen uker siden,men alt er bra med den lille..de tåler mye men pass på deg selv også farris og eplemos blandet er å anbefale:) fikk jeg beskjed om..lykke til..jeg er forresten bare 14+0
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2008 tusen takk for godt råd og tips.... det skal følges godt å høre at du kom deg bra fra det stygge fallet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå