dritgrei hei hei! Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 jeg skal vise deg den ferdige begrunnelsen skjønner du :-) du kanke bare bli borte sånn hahaha... kom kom kom!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 hallooo, jeg prøver jo å ordne huset sånn at supermannen tror at jeg virkelig gjør noe på dagtid, og ikke bare suser rundt med varm bil og kald middag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå