*bokormen* Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 jeg elsker lette sommerlige parfymer uten for mye "krydder" Noen som kan anbefale noen jeg kan prøve?
*Rutletutt* Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Elsker min Chanel chance:o) Ellers er jeg veldig glad i sprayene til Biotherm - de er lette og friske, ikke så "tunge" som vanlig parfyme. Veldig god til hverdags.
Chiabatta Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hvilke parfymer har du brukt før? Da er det lettere å gi tips.
mamma >to gull Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Min favoritt nå er Burberry "Brit",men den er vel kanskje ikke så veldig lett..
Grorüd.. Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Escada - Rockin' Rio.. Men vet ikke om de selger den lenger, kan hende det bare var sånn sommerutgave.. Men de lager nye sommerdufter hver sommer.. Kan jo hende at fjorårets fortsatt selges.. De lukter iallfall kjempe godt!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Sergio Tacchini- Donna......
Plutselig_gravid Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Nå bruker jeg valentino. Veldig god på meg. Tenkte jeg skulle prøve Davidoff echo women. Den har en venninne av meg og den luktet helt fantastisk! Håper den lukter like bra på meg:o)
BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 lacoste touch of pink og touch of sun og favoritten Gucci eau de parfum II
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har et enormt utvalg av parfyer liggende henslengt i en kurv på badet, aner ikke hvorfor siden jeg nesten aldri bruker noen av de:p Men de som er virkelig gode, synes jeg er; Bvlgari, den orginale. Touch of Pink, Lacoste Burberry Touch (men det er noe jeg brukte den gang jeg var ung, har ikke prøvd den på mange år) Gucci 2. Armani (et eller annet, gullfarget rundt "rør") Naomi Cambell sin første. (den som lukter karamell) Espirit, ukjent variant, rosa i allefall:p Escada, har de 3 siste årens sommerparfymer og de lukter igrunn likt! Men er supergode! Og min nye favoritt som skal kjøpes snarest; den nyeste til Paco Rabanne!
Reflexia Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 jeg liker lacoste,touch of pink noa og min favoritt nå for tiden CKIN2U (calvin clein)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå