-Diddelidu- med spire!! Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 jammen meg kom det frem et kryss etter 5 sekund! Et sterkt kryss!!! Jeg trodde jeg drømte, fordi jeg drømte akkurat det samme i natt! Hehe.. men det er visst sant! Har ikke gått opp for meg, jeg var sikker på at det ikke klaffet denne måneden! Og i hele går kveld var jeg sikker på at TR skulle komme, hadde skikkelig kraftige mensmurringer, så jeg trodde jeg skulle våkne opp til TR i dag! Andre "symptomer" jeg har, som jeg ikke trodde var symptomer er: Kvalme de siste dagene, trodde ikke det kunne komme så tidlig.. Masse utflod siden fredag, til tider gul/lysegul utflod.. Derfor er jeg også redd at jeg skal miste, fordi det var slik forrige SA startet, i tillegg til masse murringer.. Uff kjenner jeg er kjempe redd for å miste igjen, trodde ikke jeg skulle bli så redd.. Mistet i uke 11 i juli.. Men nå skal jeg ikke klage da!! hehe..jeg er jo graviiid!!! Dere er de første jeg deler dette med, samboer er på jobb, og jeg har planlagt lenge at den dagen jeg får positiv test skal jeg skrive et koslig kort som liksom er fra den lille i magen, og skrive til pappa osv. Og så skal jeg legge det i postkassen, han kommer hjem i 4-tiden. Gleder meg!! ********Sender dere alle masse babystøv**********
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 gratulerer så masse:) håper jeg kommer etter snart:) hehe
madisen Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Da får jeg være den første til å gratulere. Huuuurrraaa! og masse lykke til.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 åååååååååååååååååå GRATULERER!!!!!!!!!! Så utrolig kjekt!!!!!!!!! Forstår at du er bekymret, men prøv å slappe av og nyte følelsen(lettere sagt enn gjort). Når har du ikm? Masse lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 d går nok bra denne gangen skal du se... prøv å tenk positivt selvom d ikke er lett:) GRATULERER SÅ MASSE:)
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk!!! Jeg har IKM i morgen hvis jeg går ut i fra 28-dagers syklus.. men hatt litt uregelmessige sykuser i det siste, forrige måned var den f.eks på 32 dager.. Denne måneden orket jeg ikke å bruke EL-tester og sånne ting, har jo aldri slått ut på meg uansett etter SA`en jeg hadde, så jeg trodde faktisk ikke at jeg har hatt EL i det siste.. Og så har jeg hatt mye mer sex enn jeg har hatt de andre pp.. hadde sex hver dag i nesten en uke. Noe annet jeg har gjort annerledes er å ikke bruke noe form for glidemiddel.. hehe, jeg tenkte faktisk ikke på at det kunne ha noe å si, men etter at jeg leste om at det var ødeleggende for spermen så tenker jeg jo at det er logisk.. Og jeg som har brukt det på de andre pp.
AO3 Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer så mye! Så utrolig morsomt! Og tar, som alle andre her inne, gjerne imot babystøv.
Dotten Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Så koselig Gratulerer så masse og lykke til! Blir en kjempeoverraskelse for pappan i posten i dag da He, he.
Venter på 3_de spire Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 GRATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suger inn babystøv og håper jeg kommer etter snart Masse lykke til videre!!
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk alle sammen!! Håper dere følger etter til 1. trimester snart!! Det fortjener dere alle!! Når jeg tenker meg om har jeg kanskje hatt litt flere symptomer også.. I går bemerket sambo at brystene mine var blitt større, hehe, hadde ikke merket det selv.. Og så har jeg blitt så lett rørt for tiden. Kan f.eks begynne å grine når jeg ser på en teit tv-serie.. Og humøret går veldig i berg og dalbaner.. Bare i tilfelle jeg kan gi litt håp til andre med lignende symptomer:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 GRATULERE SÅ MASSE:):) Håper spiren klorer seg fast denne gang:) Suger til meg litt babystøv jeg:) Lykke til videre, og kos deg:)
vimsesvimsen Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer så mye! Kos deg i tiden framover! =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer så ufattelig mye Satser på at den lille holder seg godt fast der inne denne gangen! Masse lykke til, og kos deg med magen!
kattungen Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer masse!!!! Kos deg med magen;) Krysser fingre for at det går bra denne gangen. Håper jeg kommer etter i mrg eller fredag, hihi!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #17 Skrevet 16. januar 2008 så herlig :-D gratulerer så masse!! det går helt sikkert bra denne gangen skal du se =) klem
Happy-Mama:) Skrevet 16. januar 2008 #18 Skrevet 16. januar 2008 Ååå, så søt ide:) den med kortet til pappa fra den lille i magen... Noe imot om jeg stjeler den ideen når min tid kommer? Du må bare si nei altså!
**Håper** Skrevet 16. januar 2008 #19 Skrevet 16. januar 2008 Supermasse Gratulerer:=)))) Kos deg med den voksende mage:=)
lana<3 Skrevet 16. januar 2008 #20 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer så masse når har du termin da??Jeg har 23 sept...
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 16. januar 2008 Hei! Har selvfølgelig ingenting imot at du bruker den samme ideen når du blir gravid:) Bare koselig det:)
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 16. januar 2008 Hei jeg har termin ca 28 september! Så gøy! nesten på likt vi da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå