Gå til innhold

Pjuskegutt blir stadig bedre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på kontroll hver uke på Riksen, blodprosenten stiger sakte oppover.Men det er fortsatt et stykke vei igjen.Og kontroller hver mandag.

De har ikke funnet de virusene de trodde det var...fikk svar på dette på mandag.

De leter videre og vurderer benmargsprøve om en stund.

 

Han har fått fullstendig skrekken nå...både av hvite frakker,folk som kommer for nærme og skriker seg blå når vi entrer dagavdelingen :(

 

De får ikke lyttet på han,og vi er mange som holder fast når prøvene skal taes. Det er vondt,og det er dumt...forhåpentligvis glemmer han.....

 

Ellers er han en blid og rampete liten gutt med 4 hjørnetenner på gang,så lunta er noe kort ;)

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at ting går fremover med han.

 

Jeg skjønner godt at det er tøft for han. Han skjønner jo ikke så mye av dette sykehusstyret, annet enn det vonde. Men av egen erfaring så gjelder det å ikke bakke ut som foreldre. Jeg er rimelig standhaftig der inne, selv om gutta gråter og bærer seg. Så er jeg raus med premier og kos i bøtter og spann etterpå. Lillegutt lærte seg fort at det vanker godteri etter blodprøvetaking. Gjerne umiddelbart etter:)

 

Stakkars pjuskegutt, ikke greit for ham dette. Håper at det går seg til.

 

Stor klem

 

 

 

Skrevet

flinke mammaer! Fy søren altså!! Jeg bare klapper i hendene over alt dere klarer og at dere har smilet i behold!

 

Skrevet

Stakkar liten.........ikke rart han har fått skrekken! Det forstår jeg veldig godt.

Godt å høre at han er blid og rampete da - det er sunnhetstegn det:-)

 

 

Skrevet

Hurra, så godt å høre at det går riktige veien. Tenker det er godt å se han gjøre ugagn etter den runden dere har vært igjennom ;-) Lærer en virkelig at man må nyte de små hverdagene.

 

Vondt å høre om legeskrekken han har fått med på kjøpet. Må gjøre vondt i et mammahjerte. Heier på dere og håper det vonde snart er et vagt minne!

Skrevet

Fint å lese, Plutseliten!!

Jeg må si som dritgrei: jeg blir glad av å lese at han har vært rampete :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...