Gå til innhold

Da er vi endelig i gang med planleggingen!!!! :o)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble fridd til i juni, men tok altså et halvt år+ å klare å komme lenger enn at vi ville ha det i utlandet med nærmeste familie til stede...ante ikke hvor jeg skulle begynne eller hvor vi skulle ha det. Har hele tiden hatt en drøm om USA, siden jeg har bodd der et år og føler meg veldig "hjemme" der - så nå har vi mer eller mindre bestemt oss for å gifte oss i Florida på Disneyresortet:o) De har utrolig mange flotte locations å ha bryllup på, fullt opplegge med bryllupsplanlegger osv osv - jeg har fått endel info av ei inne på nybaktmamma.com som giftet seg der - så nå har vi funnet drømmebryllupet vårt! Det er SÅ seilig å endelig være i gang at jeg har ikke ord for det. Har jo ikke gjort annet enn å bestemme oss for dette, alt det praktiske gjenstår jo, men vi har ca halvannet år på oss, så det skulle gå greit. Så tar vi det som en ferie med familien + bryllupsreise samtidig. *lykkelig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt! Gratulerer så mye, er arti å komme i gang.

Skrevet

Takk:o) Alt falt bare på plass nå, og det var veldig deilig:o)

Skrevet

så gøy. vi skal bo i kissimee, i feriehus, men vi skal gifte oss i sjømannskirken i Miami.. vet du om det er enkelt å få tak i kjoler der borte???

Skrevet

Så kjekt da! Gøy at det er flere utenlands/USA-bruder her inne:o) Aner ikke ang kjole...har egentlig tenkt å kjøpe her hjemme (i allefall prøve kjoler her hjemme), men kan jo være lurt å kjøpe der borte også....vet ikke helt...?

Når skal dere gifte dere da? Jeg vet liksom ikke helt når på året det vil være best i Florida...var der borte i sept selv, og da var det forsåvidt varmt, men grått - var litt stormer ol på gang - vil helst unngå det;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...