Milla-baby Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Andre som opplever at babyen begynner å skrike når du mater med flaske? Hadde dette problemet med puppen før, sluttet å amme fordi vi trodde han ikke ville ha pupp lenger. Han bare skrek. Gikk kjempefint de to første dagene med flaske, han spiste masse og var kjempe fornøyd. Men nå er det på'n igjen med skrikingen. Skriker etter han har spist bare pitte litt.og nekter å sise mere, selv om han er sulten.... (
Milla-baby Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2008 Ingen som har opplevd dette? eller har ide' om hva det kan være? Har vært hos lege, de fant ikke noe galt så.... kjempe fortvilende dette, ikke få i ham mat når han tydelig er sulten (
AMK<3 Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 hei... jeg hadde samme problemet med jenta mi når hun akkurat hadde begynt med flaske.. har du prøvd å bytte tut på flaska? det var det som var problemet her ivertfall... hun fikk først flaske med 2 hull, og hun var så ivrig etter maten at hun ikke klarte å svelge unna, og da ble hun sint, og bare hylte seg rød...så byttet vi til 1 hull og problemet var løst... det kan jo kanskje være det? eller omvent.. om hun blir utolmodig så du kan prøve med flere hull.... vet ikke om du har prøvd eller hva det er, men var ivertfall det som gjorde mi jente sint=)
Milla-baby Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 ok. takk for svar. Han får faske med to hull nå, men han har altid slukt maten da..så kunne jo prøvd med 3 hull...er jo med rett det som er rett for alderen hans da... (4,5 mnd) men er så rart at han tok flasken helt fint uten probl.de to første dagene, og så beg.skrikingen!?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jenta mi var og sånn. Jeg snakka med HS og snakka med andre på DiB men ingen hadde noen gode råd. Det eneste jeg kan si er at det går over. Hun holdt på sånn i 1-2 mnd mener jeg.
AMK<3 Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 ja jenta mi tok flaska uten problemer med det første hun også...men så bare ble det sånn... hehe..du får prøve deg frem! lykke til=)
Milla-baby Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 ok.litt godt å høre at det er flere som har hatt det probl.og at det har bedret seg! For det er virkelig fortvilende når han bare skriker sånn og ikke vil spise.... Hvilke flasker bruker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå