Gå til innhold

Jeg er så glad idag:) *Er ikke gravid da* Hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bodd i Kragerø/Telemark i snart 4år, og har ikke trivds her.. Er opprinnelig fra Drammen både jeg og sambo:) Så fikk akkurat en tlf om at jeg har fått jobb i en barnehage i Drammen, på den minste avdelinga.. Skal begynne å jobbe alleredet til Mandag... Endelig vekk fra ett sted med baksnakking, rykter og falske venner. Og heller tilbake til mine ordenlig venner.. Jippi!

Trenger bare noen oppmuntrende ord om at det går bra å flytte alene, så kommer samboer etter om 3 mnd! Er dettte jeg gruer meg mest til. Men han har en oppsigelse på jobben på 3mnd, derfor kan ikke ha bli med nå.

Men ses hver helg da..

Jeg er så glad så glad:)

Nå håper jeg spiren sitter neste mnd. For da har jeg kansje klart å roe meg ned og har det mye bedre enn jeg har det her:)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååå så godt å høre.. :) :) :) :) :) snart sitter spiren vettu... dere klarer fint å være fra hverandre i 3 mnd... :) blir bare ekstra kos når dere flytter sammen igjen:) forholdet blir bare sterkere av d:)

d er ikke noe særlig å bo på et sted hvor man ikke trives... kjenner til d der...

jeg flyttet til stavanger for 4 år siden.men jeg vil tilbake til tønsberg...

men samboeren min er fra stavanger og han er ikke intresert i å flytte så langt... så da kommer jeg meg ingen vei...

har ingen venner her og jeg kjenner ingen her nesten... :( ganske kjipt..

er veldig vanskelig å bli kjent med noen ordentlige syns jeg... :(

så d tærer på forholdet til tider.. men men vi klarer å komme oss gjennom d også:)

har heldigvis ei venninne her som kommer fra tønsberg.. hun flyttet hit året etter meg:) så d er veldig trygt og godt:)

ble litt syt her.. hehe:)

og veldig langt.. men men

Skrevet

Tusen takk for gode ord:)

Ja, jeg skjønner hva du mener at det er vanskelig å bli kjent med noen ordentlig! Jeg trudde jeg hadde fått meg mange nye venner da jeg flyttet hit, men de dolka meg bare i ryggen, slang ut rykter om meg som ikke var sanne osv! Hatt skikkelig problemer med depresjoner og div. Det siste året har jeg nesten ikke vært ute med venner, for har ingen jeg klarer å stole på!

Men nå skal jeg tilbake til barndomsbyn og jeg gleder meg masse:) Håper du får flyttet med tiden! Akkurat nå er jeg glad sambo og jeg er fra samme sted:) Vi har kjent hverandre hele livet.. Hehe!!

Veit hvordan det er at det tærer på forholdet, har hatt våre krangler og div vi å! Men nå er alt supert:)

Syntes ikke det ble noe syt jeg:)

Skrevet

OFF, skjønner veldig godt at du er glad for å flytte da..

ja dere er heldige som er fra samme plassen:)

håper spiren sitter hos dere snart:) lykke til med flytting og prøving:)

Skrevet

Tusen takk for det:)

Lykke til med prøvinga du å:)

Skrevet

Det går helt fint å flytte alene! Jeg måtte flytte alene i høst, og så kom samboeren min etter ca 2,5 måned senere. Han hadde også tre måneders oppsigelsestid. Det er fire timer med tog mellom de to byene, så da ble det helgependling. Det ER slitsomt, jeg skal ikke nekte for det - men det fører til at man faktisk setter litt mer pris på hverandre, og helgene er alltid helt strålende! :) Det er jo bare for en begrenset periode, og du har masse nytt å sette deg inn i i den nye jobben, det hjelper også.

Men et godt råd: Skaff dere abonnement som gjør at dere kan snakke så mye dere vil på mobilen gratis. Det gjorde vi, og vi sparte utrolig mye penger på det - blir fort penger ut av det når man gjerne snakker sammen i et par timer hver dag. :)

Nå har vi bodd sammen igjen i snart to måneder, men fremdeles synes jeg det er en utrolig luksus å krype tett inntil en varm kropp i senga om kvelden - hver dag! Du blir mer glad for det fine dere har, rett og slett. Og så kommer han jo etter snart!

Skrevet

Gratulere med ny jobb!!!

Så bra da, at du får flyttet fra en plass du ikke trives på! :)

Nå skal du se at spiren sitter ganske kjapt når trivselen øker.

Stooor klem til deg

Skrevet

Hei meg80-1pp:)

Tusen takk for gode ord! Fint å høre om flere som har gjort det sånn.. Blir bare 2.5 timer unna hverandre her:) Ja, blir mye å sette seg inn i den nye jobben..

Vi har chess friends så vi kan ringe gratis:) Jammen meg kjekt det! Hehe!

Forholdet kommer jo til å bli mye sterkere når vi bor litt fra hverandre. Er jo bare bra og savne hverandre litt.. Helgene kommer nok til å bli helt strålende:)

Skrevet

Venter på 3_de spire -3pp

Tusen takk. Ja endelig får jeg flyttet.. Har ventet på dette i 2år nå:)

Håper den sitter snart. Hadde vært koselig det..

En stoor klem tilbake fra

Skrevet

Ååååååå snuppa, gratulerer såååååå mye!!!!!!!!:) ENDELIG får du kommet deg vekk!! Det kommer til å gå bra vettu. Du kommer nok til å savne sambo masse, men det er jo verdt det når du endelig får flyttet tilbake til Drammen. Og når han flytter etter kommer dere jo til å være nyforelsket igjen, og da blir det ihvertfall en liten spire på dere, hihi:P Også ses dere jo hver helg!

Håper spira sitter neste mnd ja, da har du en liten del av sambo med deg hele tiden;) Har du fått TR nå egentlig?

Klem

Skrevet

Heii snuppa mi:)

Tusen takk! Hehe, jeg er såååå glad ideg! Eller litt blandene følelser! Ja vi ser jo hverandre vær helg, men kommer til å være så rart.. Hehe! Men han skal kjøre meg da. Mamma betaler bensin så han kjører meg på fredag:) Også skal vi være med mamma og pappa på Rally på lørdag. Finne på no morro før han drar på søndag:)

Nei, den har ikke kommet! Så skal vel gå 35 dager over igjen:(

Skrevet

Hørtes jo kjempekoselig ut det dere skal i helgen:) Det kommer nok til å bli ganske rart ja, siden du er vant til å være med han hver dag. Du får prøve å tenke at det er en fin ting for forholdet å være litt fra hverandre en periode, tenk hvor fint dere får det når han kommer etter:)

Så rart at TR ikke har kommet! Har du testet da? Håper du er gravid! Får ikke håpe at du går 35 dager over igjen! Hvis du gjør det så er det bra du drar til Drammen, så du får dratt til legen.

Kjempeglad i deg:)

Skrevet

Ja, skal bare kose oss:) Prøve å tenke positivt. Lønner seg det.. Hehe! Men alt kom liksom så brått på... hihi!

Nei har ikke turt å teste:( Men skal se det ann, og skal jo bytte lege nå:) Så kan jeg reise dit..

Kjempeglad ideg å:)

Skrevet

Å så spennende og kjekt å høre for deg:)

Det virker som du kommer til å få det mye bedre og dermed også lettere til sinns ja:)Det vil nok hjelpe på:)

Jeg bodde fra mannen min i 1år og det gikk kjempefint:) Så hverandre hver 3. eller4. helg:) men det var godt å komme hjem til ham til slutt også da:)

3.mnd går fort:)

Masse lykke til:)

Skrevet

Ja, det blir kjempe spennende:) Blir moro å flytte tibake.. Ja, håper de 3mnd går fort:)

1år, Oi, det var lenge..

Takk:)

Skrevet

jeg ører jo egentlig inne på 1. trimester..men er jo innom av og til :)

De tre mnd klarer du fint :)

Dere kan jo treffes noen helger i mnd til da ..

Gratulerere med ny jobb :)

Skrevet

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...