Gå til innhold

Noen som har giftet seg rett etter at de fikk barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har termin nå i april (førstegangsfødende). Før vi ble gravide var bryllaupsdatoen satt..... Vi hadde bestemt oss for 2.august... Nå har vi bestemt at vi skal ustette det hele til 18.oktober istede for å ha litt mer tid i forhold til gutten som kommer i april. Er det noen som har erfaring med dette eller som skal gjøre det samme... råd eller tips om det meste... tenker spesielt på det med barnevakt, de fleste som kjenner barnet godt og som vi kan tenkes oss til å passe barnet vil vi jo ha i bryllaupet sammen med oss.. dilemma....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk baby i april og giftet meg i september... puh, han skulle ha pupp annenhver time, tok ikke flaske, ennå vi prøvde intenst fra vi reiste fra fødestua. styr å amme i brudekjole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

å hvis du sender han med barnevakt, kommer du til å savne han sinnsykt. det er jo liksom familiens dag. men hvis han er der med dere blir du stressa når han gråter å sånn. men så er nå jeg ei skikkelig hønemor da.

Skrevet

Annen hver time så lenge etter fødselen?? hm....

noen andre med erfaring eller noen andre som skal gjøre det samme som meg????

Skrevet

Hei Renate,

Jeg har termin 4. juli og skal gifte meg 4. oktober!!! For oss er det også vårt første barn, så vi aner jo ikke helt hva vi går til, men jeg tenker at hvis man vil så får man det til! Vi skal bare ha slekt og våre forlovere i bryllupet, så vi har heldigvis mange gode venner vi kan bruke som barnevakter.

Lykke til med både barn og bryllup!

Skrevet

Å nå ble jeg glad... har liksom følt at det er kun jeg som skal gjøre dette!! Hehe godt å høre at det er flere som tørr prøve.... Vi skal ha venner, familie og forlovere i bryllaupet men kommer vel på en løsning etterhvert.

Hvor skal dere gifte dere da? Lykke til med planlegging og alt der og :-)

Skrevet

Ja, da er vi allefall to. Men jeg føler meg litt ekstrem... 3 mnd mellom fødsel og bryllup. Vi gifter oss i Maridalen og satser på strålende sol og nydelige høstfarger! (kanskje litt tidlig for de fineste høstfargene i Oslo-marka...?)

Skrevet

Dytter jeg i håp om flere meninger og råd... Planleggingen har startet her, koslig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...