Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde uttak i år,5 egg... drenerte en veskefylt eggleder,så får satt tilbake egg. å nå venter jeg på tlf fra labben... har sommerfugler i magen... Vet dere hva som skal til for å få stt tilbake 2 på st olavs? Dette er siste forsøket mitt,og bare 1 av 4 overlevde opptining i fjor,så jeg er skeptisk til å fryse ned-spess vist det foreks blir bare 2 befruktet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til. Det er jo mye mulig at du får tilbake to egg så lenge det er ditt siste forsøk.Hvet ikke hvor strenge de er på st olav. Tvi,tvi.

Skrevet

Så spennande att du er igång igen Hegemus. Tror nog kanske att du kan få 2st tillbake viss det blir 2st befruktade. Du er vel 35 vilken dag som helst, ditt siste førsøk og problem med eggledaren. Tror nog att du får til det kanske.

Lykke til

Skrevet

Håper du får to tilbake :o)

Har hørt at de er strenge på St. Olav, men siden dette er ditt siste forsøk bør det kunne være mulig. Vet at de vurderer kvaliteten også, før de som er yngre får satt tilbake to. Dersom det ikke er godt nok til frys er det også vanlig å få to tilbake. Min alder gjorde at vi fikk to tilbake hver gang :o)

Spennende telefon du venter på... Lykke til med svaret og innsettingen!

Skrevet

Så spennende, Hegemus:O)))) Håper du får satt to egg tilbake. Masse masse lykke til fra meg:O)))

Klem

Skrevet

Krysser fingrene for deg! Lykke, lykke til!!!!!!!!!!!!!!!

Klem Augustbarn

Skrevet

ååååååååååååååååååååå !!!!! 4 av 5 ble befruktet... Får satt inn et i morgen... Jeg er så heldig... takk søtsnuppen mine for at dere er så snille!!!!

Skrevet

Hurra:O)))))))))))) Flott resultat!!

Lykke til i morgen!!

Skrevet

Det er jo fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til :o))

Skrevet

Lykke til hegemus !

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...