Fire småtroll Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Gikk på de før, fikk hodepine, kronisk soppinfeksjon og nedsatt sexlyst, det siste hadde kanskje noe å gjøre med et alltid kløende og sårt undeliv å gjøre.. De var ikkenoe for meg. Men jeg reagerer på nesten alt av hormonpreparater da, så det kan jo gå helt fint for deg.
Plutselig_gravid Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Eneste p-pillene jeg har brukt som ikke har gitt meg noen bivirkninger:o) Så er strålende fornøyd. I tillegg hadde jeg mensen 4 dager da jeg gikk på dem og ikke 8-9 dager som jeg har til vanlig.
Hiv o'hoi Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Det er den eneste p-pillen jeg kan bruke. (Er hyper allergisk og reagerer på de fleste ting).. Prøvde 5 forskjellige merker før jeg prøvde synfase og den fungerer utmerket. Den er helt sikker, (har i hvertfall vært det med meg), jeg fikk ingen bivirkninger.. En venninne fikk samme erfaring som meg,etter at jeg anbefalte den for henne.
ღhælgelainnღ Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Bruker også den og har ikke merket noen bivirkninger i hvertfall.
lille je Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 La på meg no helt vanvittig... Eneste pilla jeg har tatt som har funka sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå