**¤¤** Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Isåfall hvilken jobb har dere??? Hvis ikke. Hva var det dere drømte om å bli??? Da jeg gikk på skole så hadde jeg lyst til å bli jonarlist, fotograf eller forfatter. Men i dag er jeg arbeidsledig og har ikke noe spesielt utdannelse. Snakk om å være dum i ungdomstida.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jepp. Jeg har drømme jobben.. Jeg jobber i barnehage..
Løven,fisken og vekten Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har alltid ville jobbe innen helsevesenet og jeg er utdannet omsorgsarbeider og jobber på demens avdeling... Så ja,jeg har drømmejobben:)
Fire småtroll Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er veldig glad i jobben min, er butikksjef i en bokhandel. Elsker bøker og er en lesehest av dimensjoner, så jeg kunne nok ikke byttet nei :-) Eneste ulempen er at jeg aldri blir rik da, men har valgt å sette trivsel foran penger. Vi har det vi trenger. Er nesten utdannet førskolelærer, men gikk lei og hoppet av det studiet.. Hadde jeg vært 20 år på nytt tror jeg at jeg ville utdannet meg til arkitekt, sittet på et kontor og tegnet garasjer, tilbygg og hus for 600kr timen, det hadde vært noe det ;-)
**¤¤** Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Noen flere??? Gøy å høre om det er noen som har oppnådd målet sitt.
Snuppa! Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har alltid villet blir frisør. Og frisør er jeg. Men kunne ønske jeg tok mer utdannelse før jeg fikk barn.
pøber´n & je Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har drømmejobben. Jobber med narkomane og alkoholikere. Minuset er at jeg ikke har noe fast da, bare jobber ekstra.
Pixie Power Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Ja, og selv om jeg rotet en del rundt, endte jeg opp innefor det "området" jeg ville. Har med kreativitet og underholdning å gjøre.
La Perla Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 ...men hvis du er arbeidsledig kan du vel prøve å blir én av de tingene du drømte om, nemlig forfatter? Prøv å skriv litt, da vel, kanskje du klarer det.
**¤¤** Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2008 He,he... Er ikke så kreativ lenger, men prøve og skriver litt for meg selv da...
Mrs. Bouquet Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har forsåvidt det, om man kan kalle det en jobb. Har altid ønskt å være hjemmeværende med mange barn, har 1 barn så langt. Ellers er jeg sykepleier og trivdes greit i jobben min, men har sagt opp for å ha "jobben" jeg virkelig trives med.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har nettopp fått drømmejobben:) minuset er at den ligger i kongsvinger
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 Har drømmejobben ja. Utdannet sykepleier, jobber på lavterskeltiltak for rusmisbrukere.
Bea- Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 Jepp! jeg er så utrolig heldig at jeg fikk meg en deltidsjobb på akuttmotaket på psykriatisk sykehus, mens jeg studerer:) Er en genial plass og jobba mens jeg studerer til og bli vernepleier. Kommer borti veldig mye forskjelligt både på godt og vondt.
Vimsaaa Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 Hva skal du jobbe med her på Kongsvinger da?
Karoline's*mamma Skrevet 16. januar 2008 #17 Skrevet 16. januar 2008 Ja,eg har endelig fått drømmejobben Er prosjektleiar.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #18 Skrevet 16. januar 2008 Ikke enda, men jeg regner med å få en innen noen år toppen, med litt flaks fra høsten av :-) Vil bli lærer på videregående skoleog holder nå på siste halvår av praktisk pedagogikk så da er jeg ferdig faglærer til våren og skal søke på alt jeg kommer over og krysse fingrene. Regner med det blir noen vikarjobber i grunnskolen i førsteomgang,men videregående er drømmen da. Fikk prøve meg der i praksis, 6 uker, og det var helt fantastisk gøy! Selv som gravid med bekkenlåsning og 1 times kjøring hver vei bare gledet jeg meg masse tl hver dag :-)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #19 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har hatt en drømmejobb, men har permisjon nå. Skal fullføre en oppgave. Skal ikke tilbake i den jobben, men har fått en nye. Hvorfor? Min mann har jobbet ræva av seg med eget selskap i flere år. Han har lyst å studere igjen, en 6 år lang utdanning. Vil jo jobbe ved siden av og mest sannsynligvis får han studielån i 4 år. Vil at han skal gjøre det, og jeg tar en jobb med mer ubekvem arbeidstid (helg og natt), selger litt sjela mi - men jeg vil tjene 3 ganger så mye. Får gjøre noe meningsfullt på fritida:)
selfangerkjerringa Skrevet 16. januar 2008 #20 Skrevet 16. januar 2008 Vet du - det tror jeg faktisk jeg kan svare JA på Jeg har et vikariat som lærer på ungdomsskolen, og stortrives! For tida er mitt største ønske å kunne fortsette her... Jeg underviser flotte ungdommer i spennende fag, det er aldri en arbeidsdag som er lik den forrige, gode utfordringer, lønna er helt grei, flinke kolleger, kort vei til jobben, fin arbeidstid. Det eneste er at jeg ikke får betalt for absolutt alle timene jeg jobber... er liksom ikke bare å legge sammen bøkene og dra hjem når klokka blir 16 hvis man ikke er blitt ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå