vipsen*en av hver* Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 HEisann, på fredag sank livmoren ned,, skal den ikke vere høy helt frem til uke 36?? Dette er mitt barn nr 2. Jeg er 32+4 i dag.. Jeg merker at livmoren har sunket og trykke på blæren er blitt større og jeg kan ligge på ryggen igjen om natten.. Noen som vet hvorfor den er sunket no. ?????
vipsen*en av hver* Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2008 ingen som kan svare meg??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Den MÅ ikke synke i uke 36.. kanskje du har vært heldig og den har sunket før?? =) Meen, kan være baby som har plassert seg annerledes og da? det gjorde min, og jeg trodde min mage sank men gikk noen dager så var den på plass igjen =/ *pees*
vipsen*en av hver* Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Ja kanskje det er derfor.. Har ikke lyst å få for tidlig.. Men siden jeg gikk tiden ut med nr 1 er det nok bare babyen som har snudd seg.. Takk for svar..
sydilla Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 jeg har gått med sunken mage siden uke 31 da de stoppa premature rier, og hodet festet siden uke 34. ( de riene var ikke vonde, kunne passert som kynnere hvis jeg ikke hadde visst bedre). Har ikke skjedd noe enda - er uke 36 + 4 i dag :-) Det kan være babyen ligger med hodet ned og du har hatt noen kraftige kynnere som har "dytta" han ned i bekkenet?
Nr 3 underveis Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Min sank i uke 32. Helt greit for meg. Ikke hatt noe tegn pä födsel. Er i uke 35 nä. Snakka med ei jordmor, som sa at den kan synke fra uke 30. Det er mer vanlig hos förstegangsfödende at den synker tidligere, uten at det pä noe som helst mäte pävirker när födselen kommer. Bare nyt det. Det gjör jeg. Var ganske stinn för den sank..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 med min første sank magen i uke 32, denne gangen i uke 35... Har ikke noe tro på at jeg får før termin denne gangen av den grunn, gikk 2 uker over med førstemann, og regner med å gå over denne gangen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå