Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte du om å få prøve Flutide? Minsten min har i allefall hatt godt effekt av den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har time på fredag og har notert på en lapp :-) Noen diagnse får hun ikke så tidlig uansett tror jeg, men viktigst for henen at hun får noe som fungerer. Er fælt å høre hvordan hun strever med surklinga inimellom.

Er det maske forresten? Og hvis er, hvordan fungerer det på feks en baby/ et lite barn?

Skrevet

Minsten min fikk det første gang da han var 5 mnd. Har ikke fått diagnosen astma, og jeg tror ikke han har det heller. Heller overaktive luftveier som legen sa.

Er en sånn kolbe med maske til. Går greit, og hvis han nekter/ vrir seg så har vi bare holdt fast.. :-/

Nå i det siste har det virket å telle høyt til 10 mens han puster. Da ligger han og følger så fint med ;-)

Skrevet

Ok, minsta her ble syk etter ammeslutt, et eller anna virus og så har hun vært surklete siden og konstant tett og har raspende utpust. Trolig noen hun vokser av seg på sikt siden det ikke er tilfeller av astma ellers i familien. Vært 8-9 ganger på legevakta. Litt lei nå...

Takker for tipset, trenger noe som er mer effektivt så vi får tilbake nattesøvna både liten og stor.

Skrevet

Jepp...

Vi prøvde å kutte det ut, og da kom den ekle surklingen og hosten tilbake ganske raskt.

Håper dere får ordnet opp i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...