♥Tullerusk♥ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Skal dit for å sjekke om lille i magen har det bra..Vært litt for lite liv i det siste..Synes nå jeg da... For de som ikke vet, så står litt om hvorfor under " Nå er jeg dritt lei hele graviditeten her"... Jeg kjenner litt spark, men ikke godt nok..Driver nå å lurer på om hun bare har lagt seg til rette, men er ikke sikkert...Kjenner litt, er det hikking?, sånne rytmiske dunk da...Men det er liksom det bare...Dytter på magen og står i, ikke noe respons..Kanskje en sånn liten, gi deg a... Har hatt et svangerskap der nesten alt kunne ha godt galt... Gutten min fikk ikke næring og jeg lakk fostervann lenge..Etter det vi vet fra uke 32/33 ca...Så håper alt er bra...Kjenner jeg er litt letta for at jeg fikk komme så fort... Spent.....
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Lykke til !! Ikke noe morsomt å gå og ha det sånn..Bra du fikk time i dag da! Det står sikkert bra til med henne =O) Klem!
Hildemor fra vest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Ikke gøy å bekymre seg..Ønsker deg lykke til hos legen..Går nok sikkert bra skal du se ;-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Takk... Ja håper det...Kan jo også være at hun har fått litt dårlig plass i magen også... Er så typisk, sånn etterpå klok... Takk... Skal komme med oppdatering når jeg kommer hjem...
Hildemor fra vest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Vi har lov å være bekymret..Helt naturlig det..Igjen masse lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå