Gå til innhold

Det ble en januar baby :-)


bubbla

Anbefalte innlegg

4 uker før termin kom den lille jenta vår, så da må vi vel flytte fra februar klubben til januar klubben i stedet.......Hun ble født 12.01.08 og var 3120g og 46 cm. i dag er vår første dag hjemme, og vi stooooor koser oss, håper bare alt går bra og at vi slipper og dra tilbake til sykehuset for lys behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gruatulere så masse! Håper jeg også kommer til å snike i køen, har fått et lite hint om at jeg kan bli satt i gang en gang mellom 37 og 38 uker nemlig.... Kommer uansett ikke til å gå lengre enn til terminen som er 14. februar, så nå er det under en måned igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...så heldige dere er som er ferdig og kan kose dere hjemme med den lille tulla. Skal ærlig innrømme at jeg blir litt misunnelig og skulle ønske at det var meg =) Har tre uker igjen i dag, så jeg håper jeg også kan snike meg inn i januarklubben etterhvert...tiden får vise hva som skjer. Er andregangsfødene, så jeg håper ihvertfall jeg slipper å gå over termin.

 

Gratulere så mye og kos dere masse =) Nyt tiden, den forsvinner bare avgårde i en fei før man vet ordet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Når hadde du termin egentlig? Hun var da ganske stor til å bli født såpass mye for tidlig så kanskje godt hun kom før tiden...Har du funnet navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer masse med -januar babyen:-)

Tenke meg hor deilig det er å ære ferdig med ventingen.

Her er det litt igjen nesten 4 uker igjen til 11. Feb..

Masse lykke til med babyen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ultralyd terminen var 8 feb og lege term 14 feb:-) vi har ikke helt bestemt oss for navn enda, men det blir Mia eller Mina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå mina er så fint.-) Tenkte på det nanet vi og Mina, Selma eller Leena (Lina) s ble det Leena da:-) Gratulerer masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...