Gå til innhold

gravid og influensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan, jeg er i uke 22 og er så syk. føler meg som f......

noen flere?? skal man ikke være imun mot sånne ting når man er gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, Går å er forkjøla på 100ende uka nå.. føles det som. Leste en plass at når mann først blir forkjølet så er det vanskelig å bli kvitt det igjen. Yeah!! Dritt lei av tett nese, hodepine og slapp kropp.

God bedring.

Skrevet

ikke sant...og ikke nok med dette. har feber hoste og føler meg som jeg har tung vekt overalt på kroppen og alle muskler gjøre vondt.....er vanligvis ikke noen stor puss når det kommer til det men nå er jeg extra sensitive. grusomt.

Skrevet

Også er det begrenset hva vi kan putte i oss av medikamenter... Har tatt en paracet i ny og ned. og saltvannsnesespray, men det hjelper ikke. Syntes veldig synd på oss nå.

Skrevet

hei igjen ...er hi.

jeg har kontakte legen min og hun har sagt at vi kan faktisk ta nesespray og paracet,ibux eller fra denne sorten helt til uke 30 uten å bekrymrer oss. men jeg er også forsiktig med det...

prøve å bade i varmt vannen med eukaluptys-dråper oppi...det har hjelper meg litt.

hvor langt er du på veien???

Skrevet

Sa hun Ibux? Har liksom hørt at det er så nei nei. Har termin 28 mai. så jeg har ruslet meg inn i uke 22 nå. Termin datoen din da?

Skrevet

25.mai...hehehe. hvor bor du??? jeg har tatt ibumetin og det var ok...man skal bare ikke tatt flere om dagen så går det fint.

Skrevet

Har også hørt at man skal holde seg unna Ibux og alle andre ibuprofener (eller hva det nå kalles). Alle som begynner med ibu- er fy. Disse er blodfortynnende, men vet ikke helt om det er av viktighet i svangerskapet eller om det er en annen grunn til at man skal holde seg unna dem når man går gravid. Ville sjekket og dobbeltsjekket dette, tror jeg...

Skrevet

er noen andre her som hadde sjekket det,og det viser seg det at 1 og 3 trim skal man holde seg unna ibux men 2 trim går det bra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...