GuriGuri Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Har lyst å kjøpe det for å kunne bære henne mer med meg rundt og samtidig ha hendene fri. Må jo alltid legge henne ned før jeg gjøre noe og da får jeg nesten litt "vond" samvittighet! Noen som har noen å anbefale, det er så mange typer. Har bære sele av baby bjørn men vil ikke bruke den enda, syns et skjal virker bedre for barnet!
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Vi har brukt bæresjal hele veien og jeg anbefaler det sterkt. Kjøpte mitt på http://lotusbarn.no/butikk/index.php?cPath=33&main_page=index
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Knøttet vårt var særs urolig da han ble født og skreik hver gang han måtte legges ned alene (veldig kosesyk og glad i kroppskontakt mao). Dermed sov han kun oppå meg eller pappaen og det var ikke så lenge i slengen. Løsningen ble for meg å kjøpe en lommeslynge (i microfleece fra PeanutShell), da denne var veldig enkel og rask å ta på. Kjøpte også på lotusbarn, link: http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=143&zenid=03c4a35546f869e1b3f6d8823f629685). Der fikk han ligge inntil mammaen sin og sovnet godt i flere timer i slengen og jeg kunne fremdeles bevege meg rundt i huset - fungerte kjempebra! Bruker den til tider enda hvis han er urolig og trenger mye bæring. Prøvde sjal, men hadde ikke tålmodighet til å knyte et 5 m langt tøystykke hver gang jeg skulle ha det på. Prøvde ringslynge også, men fikk ikke helt dreisen på det heller. Er vel litt smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Sliter litt med vond rygg og nakke. Hvordan er peanutshell for ryggen kontra f.eks babybjørn? Hvor lenge får barnet plass oppi der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå