Gå til innhold

Dagens dårligste mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utnevner meg selv til dagens dårligste mor! I dag tidlig fant godgutten min en kulepenn. Den klarte han fint å demontere da den sikkert ikke var skrudd ordentlig igjen. Som alt annet går alt i munnen. Da jeg fant han var han våt i øynene å prøvde å svelge.. Stakk fingeren inn i munnen og kjente fjæra satt bak i svelget. Prøvde å fiske den opp, men gutten min kastet seg fra side til side og bet igjen alt han hadde. Kjente ikke fjæra noe mer etter det, prøvde å få han til å brekke seg, men den kom ikke opp. Tårene spruta på begge to og jeg ringte legen, og nå må vi bare vente til den kommer ut igjen med avf. Håper bare den ikke gjør noen skade der..Heldigvis ganske myk da.. Har spist og drukket etter det, så d går vel bra. Sa fra i barnehagen og da følte jeg meg skikkelig elendig..uff, så dårlig start på dagen, og FOR en elendig mor som ikke passer bedre på! Har så j...dårlig samvittighet nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pah! Det er ingenting! Jeg har klart å dra albuen til gutten vår ut av ledd - 2 ganger! Det var fælt, det... :(

Må bare presisere at han har en svakhet for det. Legen sa det var ca 1 % av de under 5 år som hadde det sånn. Så er ikke helt rabiat og gal mor, altså ;)

Skrevet

Huff, fort gjort! Her har alle penner bitt forvist opp i bokhylla og inn i skap med barnesikring etter at frøkna fant ut at hun kunne tegne med de.... overalt! ;)

Ikke bebreid deg selv, det skjer sånne ting stadig vekk i alle hjem uansett hvor flink man er til å rydde vekk ting. Frøkna kom nettopp til meg med en sånn klemme med spiker som man bruker til å feste ledninger til veggen. Tror nesten hun har klart å pelle den ut fra veggen!

Skrevet

hekta på vogna røk og min datter tok salto pang i bakken...det var det verste eg har opplevd i hele mitt liv...var på sykehuset en hel natt, men alt gjekk bra....kjøpte en vogn som var best i test også....så da følte eg meg som den verste mammaen i hele verden...når det er sagt har eg blitt kjeftet på fordi eg passer alt for godt på min datter, det kan skje den beste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...