silje80@lykkelig Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Tenkte å bestille time nå, men ville høre her først om noen har anbefalinger? Takknemlig for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Spørs hvor dere bor da. Men kan anbefale Jeanette på rodeløkka akupunktur. Koster 300 per gang (250 om det er to behandlinger i uka). De har en fin nettside dere kan kikke på http://www.rodelokka-akupunktur.no/ der dere kan lese om akupunktur og svangerskap.
mamma til to skjønnel :-) Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Klinikk Fjeld på Majorstuen. Tar 380 kr. per gang - også første gangen. Veldig hyggelige, og de tilpasser akupunkturen til alle dine plager (halsbrann, hodepine, blodtrykk, hevelser) i tillegg til at du får modningen selvsagt.
mimmitiltre Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 jeg var paa klinikkfjeld i oslo, var koselig nokk men sitter her enda, 1 uke over termin:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 www.2care.no, Liv Due Andresen! På majorstuen ( ved industrigata/vibesgt.. Jeg elsker henne! Gått hos henne hele svangerskapet! så nå er jeg spent, drøye 2 uker igjen! Hun har tippet en uke før..... 400 kr gangen
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 ja,jeanette på rodeløkka akupunktur kan rekomenderas! fungerar för mig :-) ligger här med värkar iallafall och vattnet har gått!!!
inakvad Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har ikke begynt med modningsakupunktur enda, men har gjennom dette svangerskapet gått til Grethe på Sismedklinikken ved Tveita (rett nedenfor senteret). Jeg har veldig god erfaring med henne kontra andre akupunktører jeg har gått hos, for hun er så oppmerksom på hvordan hver og en tar behandlingen og tilpasser den deretter, så jeg gleder meg til å begynne med modningsakupunktur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå