Gå til innhold

Ny runde med omgangssyke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele familien fikk omgangssyken rett før jul og jeg slet med det i over ei uke. Så har jeg jammen fått det nå igjen. Merket det i går at jeg fikk en slags influensalignende følelse i kroppen. Det verket i leddene og jeg tok meg en paracet. Rett etter middagen måtte jeg fly på do og det bare rant ut av meg. Sov godt i natt, men våknet i dag igjen at jeg måtte på do og det samme gjentok seg. Er ikke kvalm eller spesielt vondt i magen, bare kjenner at "noe" er der. Kjedelig i hvertfall. Typisk at en skal bli dårlig igjen nå rett før vi skal på Disney show i Oslo til helga. Krysser fingre for at dette er en lettere variant og at ikke unga får det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytter* ingen flere?

Skrevet

Jo vi er flere.

Jeg og datteren min fikk det rett før og i julen, og nå før helgen begynte først hun, så jeg og til slutt mannen. Denne gangen har vært enda hardere enn sist og jeg som er gravid gikk ned 3,5 kg på 1 døgn. Nå 2 dager etter siste oppkast/diare har jeg enda bare gått opp 300 g og er veldig slapp og sliten:o(

Svigermor mente det kunne være ett magevirus som er enda værre enn vanlig "Farrang".

Nå vil jeg ikke bli mere sjuk før fødsel for jeg har nok fra syns jeg(har vært sykemeldt i 10 uker)

Ikke gøy å være syk.

Skrevet

Huff nei det er ikke noe særlig. Ekstra ille er det når man er gravid i tillegg. Husker da jeg gikk høygravid med nr2 og satt på do og spydde. Det var skikkelig ekkelt å spy samtidig som jeg kjente det sparket og romsterte inni magan..

Skrevet

Huff ja. Og så svir det litt ekstra i mavemusklene mår man brekker seg med en diger mave.

Men for å se det positive i det, nå har vel ungen i maven fått anti virus mot dette viruset og det forige.

Skrevet

Den blir nok skikkelig herda nå vil jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...