Gå til innhold

Hehe, mini sa hade i dag ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvertfall virket det slik. Pappaen skulle gå på jobbog sa hade til ham noen ganger og jeg sa hade tilbake for mini og tok hånden hans og vinket samtidig slik man vel gjerne gjør for babyer. Mini bare satt på armen og smilte. Så gikk pappaen ut døren og lukket den og jeg ble stående i noen sekunder og skulle akkurat til å flytte meg da mini hever armen, åpner og lukker hånden en gang og sier tydelig "a-dæ". Så søt da! :-) Bare synd ikke pappaen faktisk fikk det med seg da, men måtte jo så klart åpne døren igjen og rope det til ham da, hehe... Litt stolt blir en jo ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, ja det er så artig når de begynner å gjøre sånn :) Min har akkurat begynte å vinke han også; Bruker laaang tid på å få det til ;)

Skrevet

Så moro! Klart en blir stolt!! Jeg eksploderer nesten av stolthet hver gang minien gjør noe nytt... Hehe... Gleder meg sååååå til han begynner å prate!! Blir artig å høre om din lille gjør det igjen neste gang dere sier hadet!!:)

Skrevet

Ja, men kan godt være det var et helt tilfeldig engangstilfelle også ;-) Han satt litt senere på kne ved en skuff og stirret hypnotisert på hånden sin mens han åpnet og lukket den et par ganger og sa "a-dæ, a-dæ", så kanskje han faktisk har litt peiling på hva han gjør? :-) Er gøy når de begynner å snakke ja, spesielt når de begynner å snakke skikkelig. Har en 3 åring her som sier de rareste tingene for tiden og en 5 åring som spør om alt mulig rart og kommer med de søteste konklusjonene selv, hehe... er herlig emd barn!

Skrevet

Så gøy, man blir jo utrolig stolt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...