Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Vi skal dit i midten av mars, og jeg gleder meg noe enormt! Er bursdagsgave fra sambo. Skal kose oss litt før vi skal ut i spebarnstiden igjen. Men, er det noen som har noe tips til hva man bør gjøre/oppleve der? Åssen er prisene der? Osv osv osv...
Bippe77 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Vi var der for et par år siden... vi kjørte bil vi da... gjennom alle tre landene der borte... veldig fint i alle byene! Riga er også en fin by! Ganske rimelig der ja... ihvertfall i forhold til her! Spørs litt hvor lenge dere skal være der, men rett utenfor Riga i Jurmala er det kjempefint! Sydenstrand! Men er ikke det det er mest kjent for da... kjent for alle spahotellene... har en spesiell jurmala leire... verdt en tur ut dit hvis man har litt mer enn to dager i Riga liksom! Ellers tok vi en sightseeingrundtur med buss... synes det alltid er kjekt å gjøre først i en ny by jeg da... så får man litt oversikt liksom.. så kan man dra tilbake til steder man likte... da får man også litt historisk inblikk i byen... er jo faktisk veldig mye russisk historie! Håper du får en fin tur! Vilnius er også å anbefale! Enda finere og billigere enn Riga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå