Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må bare skryte av at vi får verdens fineste gutt i Juni :D ååååh, det var så moro å se det lille vidunderet ligge og bevege seg. Han var heeelt perfekt! :D

Andre som har vært på ultralyd idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Vi skal på ul i februar, gleder meg også!!!!

Skrevet

Åå gled deg, det er helt utrolig :-) Du kommer til å ha et smil om munnen i ukesvis etterpå. hehe

Skrevet

Gratulerer!!

Jeg var på mandag, en helt fantastisk opplevelse!! Er bare 14 uker på vei, men kunne klart se babyen og fikk bilder med meg hjem til å vise min andre sønn :)

Skrevet

Der der du.. Snakk om mirakel gutt. Kommer liksom ikke helt over den historien din jeg!! Får en gutt begge to vi da. Så morsomt.

Skrevet

Gratulerer:) Var på ultralyd forrige fredag, ein heilt fantastisk opplevelse!

Skrevet

Hehe, du husker det ja? Etter ultralyden idag er alt det nesten glemt :-) Men mirakelgutt er det virkelig ja! Håper han ikke har tenkt å skremme oss på den måten flere ganger. Får du også gutt? :D Moro!

Ser at du ikke er helt i form heller :-( Blir aldri helt frisk fra forkjølelsen jeg heller. God bedring til oss begge :-)

Skrevet

hei sukkerlinn!:)

må vel gratulere deg jeg også! og håper du ikke uroer deg for mye ang det med fostervannet!

- endelig var det deres tur til å gå på ul å se den lille:):)

ser forresten innlegg med at det er en mirakelgutt.. noe som har skjedd??

Skrevet

Tuuusen takk :D Har gått rundt å smilt for meg selv i hele dag.. hehe..

Ja, blødde i uke 6-8, så var på tidlig ultralyd i forbindelse med det. Fikk vite av jordmoren at babyen antagelig var død, siden hun ikke fant noe annet en en tom fostersekk. Fikk time til utskraping to dager etter. Men utrolig nok fant de et hjerte som slo rett før utskrapingen skulle starte :D Heldigvis ble det oppdaget tidsnok!

Skrevet

Jepp, var i går kveld kl ni. blir en liten prinsesse! :)

Det var helt utrolig å se ja. Termin 5 juni her. :)

Skrevet

Åå gratulerer :D Gikk du amok med shoppingen etter ultralyden, eller klarte du å forolde deg rolig? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...