Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 er det regn, regn, regn, regn, regn.....tror jeg spyr av det snart:( Synes synd på ungene også som ikke kan få oppleve 2 uker med vinter.
*ale* Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Enig!!! Stakkars jenta mi som fikk ski i julegave.....
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Her har det ikke vært vinter i det hele tatt...ser ut som det er mer november enn januar...var 2 cm med snø to dager i november. Eneste snøen vi har fått oppleve var de dagene vi var hos svigers romjula og nyttårshelga...så da fikk unga renne seg og lage snømann...trolig må vi til fjells eller reise innover igjen hvis vi skal ha litt mer vinter....for her ute ved kysten tviler jeg på at det vil bli noe snø i det hele tatt...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Helt enig. Her bare regner det for tiden. Ble en fin helg for noen helger siden med masse snø. Gutten vår storkoset seg med rattkjelke og ski. Må vel komme mere snø i år, håpe,håpe..
Chiabatta Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Enig, men vi hadde jo en fin høst. Sommeren derimot... Håper den blir fin i år! Da skal jeg takle regn en stund før den tid.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Ja, det er håpløst. Nå er vi her i Bergen vant med masse regn da, men dette er trasig. Synd for ungene...
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 hehehe nå har det vært Bergen i Son i 3 mnd!!! Tror jeg blir gal.....bad for business også vet du når man ikke er på et senter. Dessuten blir ungene mere syke av dette milde været enn hvis det hadde vært litt kulde.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 melder meg på denne her ja... driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit lei av alt møkka regnet.. og tror du ikke at de 2 ukene som det ikke var regn, og det var kaldt ute, og is på vannet rett nedenfor huset i 5 av dagene.. så måtte vi bli inne pga omgangssyken og forkjølelsen som fulgte rett etterpå... *Arg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå